Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe kleuren SASKIA bij WIBRA!!! :)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe kleuren SASKIA bij WIBRA!!! :)
    Posted: 20 Augustus 2011 om 18:52

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik zag vanmiddag bij onze Wibra nieuwe kleuren Saskia liggen.

Fuchsia roze, donkerbruin, donkerpaars, kobalt blauw en er komt nog meer binnen werd er gemeld door het personeel!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 18:55

bedankt voor de tip jips,

ik kan wel wat bruin en kobalt blauw gebruiken voor

de nieuwe truien die hier in bestelling staan voor de komende winter,hihihih

ik zal eens gaan kijken maandag bij alle wibra's hier in de buurt

GROETJES HESTER
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 20:01
Neeeee, dit moet ik helemaal niet weten!

Blessed to be a blessing
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 20:03
donkerpaarse Saskia heb ik de vorige keer al met korting gekocht voor een driehoekssjaal, bij ons zijn die al geweest.
lydia wijsbroek
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 21:59
waah tof ik hoop dat ze belgie niet vergeten zijn
groetjes christine
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2011 om 22:39
Eigenlijk moet ik het ook niet weten, maar ik hoop nog steeds dat er weer huidskleurig garen binnenkomt. Verder heb ik eigenlijk niets nodig
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 09:35
Heb gisteren donkerbruin gekocht (die veel mooier is dan de phildar bruin die ik laatst als nood maar kocht om Brisa van haren te voorzien)... en een bol donkerpaars... Maar twijfel of de donkerpaars wel zo donkerpaars is als de bol die ik vorig jaar had...

Bij ons in de stad (centrum)hadden ze de nieuwe bollen al wel, bij het winkelcentrum niet. Maar daar hadden ze wel de Sims beestenboel (waar m'n zusje dan wel weer heel blij mee was)...
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 10:22
Hier geen wibra in de buurt...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 10:38
Ja wat zijn al die Sims ineens goedkoop, ik heb daar jaren geleden heel wat eurootjes voor neergeteld. En ik speel het haast nooit meer. Ik vond ze zo traag reageren. Dan zei ik dat ze naar hun werk moesten en dan teutten ze zó dat ze nog te laat waren, weer een dagloon gemist. En aldoor chagrijnig en wat je ook deed, dat vreugde tankje vulde maar traag. En als je niet, oplette plasten ze zo op de grond.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 15:16
Whaha, mijn zusjes bouwen eigenlijk alleen maar huizen, die ze dan gaan inrichten. Met ladingen geld, want ze typen elke keer van die codes in...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 16:06
Het is ook net of je met een poppenhuis speelt, alleen ben je dan meer baas over de poppen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 19:03
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja wat zijn al die Sims ineens goedkoop, ik heb daar jaren geleden heel wat eurootjes voor neergeteld. En ik speel het haast nooit meer. Ik vond ze zo traag reageren. Dan zei ik dat ze naar hun werk moesten en dan teutten ze zó dat ze nog te laat waren, weer een dagloon gemist. En aldoor chagrijnig en wat je ook deed, dat vreugde tankje vulde maar traag. En als je niet, oplette plasten ze zo op de grond.

Mijn dochter speelde het voorheen ook heel veel, maar zij is er ook helemaal klaar mee. Ze doen maar heel zelden wat jij wilt, en inderdaad: chagrijnig tot en met die mensen. Zij vond het ook leuk om (ik weet zo niet welke Sims variatie het was) van die zombies te maken die dan de vaste Sims liepen te dwarsbomen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 19:22
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Eigenlijk moet ik het ook niet weten, maar ik hoop
nog steeds dat er weer huidskleurig garen binnenkomt. Verder heb ik
eigenlijk niets nodig

als ik ergens huidskleur vind voor je zend ik je ze toe
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 08:09
Bij ons wordt die denk ik niet goed verkocht, want daar liggen altijd 2 grote kastvakken vol van die huidskleur
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Daantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 08:11
Super,
bedankt voor de tip , ga vandaag meteen even kijken.

Groetjes Daantje
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 17:24
joepie belgie zijn ze niet vergeten hier waren ook al mooie
kleurtjes te

donker bruin
het blauw maar gaan fuchia maar binnen kort hebben ze weer
een aktie en dan zullen we wel zien

groetjes christine
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2011 om 18:46
Ha donkerbruin die miste ik al een tijdje. Ik ga meteen kijken morgen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.844 seconden.
Lang Yarns