beren |
Reageer |
Autheur | |
tijgerin
Newbie Lid sinds: 20 Oktober 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Onderwerp: beren Posted: 18 November 2005 om 15:59 |
wie kan mij helpen aande beschrijving van de patronen fam beer
het heeft voor een aantal jaren in de libelle/margriet gestaan,maar ik ben ze kwijt ik wil ze graag hebben omdat ze eenvoudig te maken zijn alvast bedankt |
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Posted: 18 November 2005 om 21:36 |
Bedoel je deze beren
|
|
tijgerin
Newbie Lid sinds: 20 Oktober 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Posted: 20 November 2005 om 21:13 |
ja dat kan best
ik wil ze wel van je hebben renske maar ze moeten groter -40 cm hoeveel moet je dan meerderen want dat weet ik niet weet jij dat ? alvast bedankt renske tijgerin |
|
Willemien
Newbie Lid sinds: 31 Januari 2006 Locatie: Neutral Zone Status: Offline Points: 37 |
Posted: 05 Februari 2006 om 15:43 |
ha Tijgerin Ik zag je oproep staan voor de beren familie,volgens mij heb ik ze voor je! ben sinds kort op deze site,dus weet niet hoe het werkt om ze naar je op te sturen,laat maar horen dan komt het vast wel goed. Willemien. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |