Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Prijs gewonnen!!!!!!!!!!!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Prijs gewonnen!!!!!!!!!!!!!
    Posted: 23 Augustus 2011 om 22:31

Deze week kreeg ik schriftelijk bericht dat ik een prijs had gewonnen van 2500 euro. Er was een soort winstspel geweest van de bekende postorderbedrijven en ik had de derde prijs gewonnen. Men had mij al eerder bericht gestuurd, maar volgens de organisatie was dat ws niet aangekomen omdat ik niet gereageerd had op de uitnodiging de prijs in ontvangst te komen nemen.Dit was dan de laatste uitnodiging en ik kon me opgeven voor de uitreiking, dit zou gebeuren tijdens een dagje uit, boottocht in de Biesbosch, 2 x een maaltijd, een gevulde mand met levensmiddelen, cadeau van 300 euro zou ik allemaal krijgen.

Eerst was ik erg verrast en bedacht wat voor handwerkspullen ik wel niet zou kunnen aanschaffen.Het leek allemaal zo echt. Vreemd vond ik het dat ik nergens naar toe kon bellen, er stond geen tel.nr. en het adres was nergens te vinden op internet. Een aantal postorderbedrijven gebeld en zij wisten nergens van. Op internet kwam ik verhalen van mensen tegen met soortgelijke uitnodigingen. Het gaat alleen om verkoopbijeenkomsten van bijv. hele dure voedingssupplementen , een ouder echtpaar was zo gehersenspoeld dat ze voor 1200 euro kochten, erg he.

Het is een heel bedriegelijke uitnodiging, het staat er echt dat je een prijs van 2500 euro in ontvangst gaat nemen.

De uitnoding voor mij is verscheurd en ik zou zeggen WEES GEWAARSCHUWD.

Groetjes van Jolly

Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 22:55

ja ik ken het ben 1 keer met me schoonzus mee geweest. maaltijd luxieuze manicureset en een rijsje naar de bloemenvelden.

nou wij mee zij had idd ook een reis bedrag gewonnen.

nou de maaltijd was niet te eten de luxieuze manucure set was na mijn idee een setje van de action heel goedkoop en prutspul. rijsje naar de bloemenvelden in februari gaat nooit lukken was er dus niet. en het reisbedrag wat me schoonzus had gewonnen kon ze alleen bij hun weer gebruiken voor reizen die ergens anders 3x goedkoper waren.

en daarna idd ook een verkoop van een soort van hometrainer onwijs duur en idd ook een oudvrouwtje dat erin trapte tgerwijl haar kinderen mee waren dan denk ik hallo je laat je moeder toch niet in zoiets stoms trappeen een apparaat van ruim 1500 euro.

helaas als je 1 keer met zoiets mee gaat krijg je gemiddekd 4x per jaar zo een uitnodiging dan een bootreisje dan een artiestn optreden of wat dan ook om je maar mee te krijgen enkel alleen voor de verkoop.

de 2500 euro die jij zou krijgen die formuleren ze op zo een dag dat je kanshebber hebt en aan het einde van de maand een winnaar wordt getrokken. en er is dus nooit een winnaar.

brieven gaan hier gelijk de prullebak in.

liefs Annette
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2011 om 23:10
Bij ons, zonder dat ze worden opengemaakt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 09:29
Dat is wel een ontgogeling bedankt voor te waarschuwen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 09:42
Wij kregen een brief waarin men ons meedeelden dat men ons met veel moeite had gevonden als enige erfgenamen van een oom!!! in verwegistan. Niet gereageerd, nooit meer iets vernomen, groetjes, Lida
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 10:00
Deze brieven krijg ik ook regelmatig, ze belanden
rechtstreeks in de papierbak.

ACH JA WAT MOET JE TOCH MET AL DAT GELD? GEZOND ZIJN IS
VEEL BELANGRIJKER.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 10:13

Ja inderdaad, gezondheid is veel waardevoller. Ik heb begrepen dat men met die uitnodigingen vooral oudere mensen wil bereiken, zij hebben wel zin in een dagtocht met verrassingen. Er gaan ook verhalen over matrassenverkoop.

Groetjes van Jolly

Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 11:39
Hier ook regelmatig zoeen dingen, hier gaat het ook ongeopend in de vuilbak
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 11:55
Dat zal best een teleurstelling zijn geweest!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 12:02
ik heb voor zulke dingen al lang een delete knop in mijn hoofd geprogrammerd.
zelfs reclame voor leningen met bv een ipad als geschenk
ik vind dit schandalig.
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 16:40
Ik geloof ook al lang niet meer in sprookjes.
Het gekke is, dat ze precies door de mazen van de wet glippen.
Het grenst volgens mij aan oplichting, maar ja, ik heb er niet voor gestudeerd .
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 19:55
sja, dan kun je toch maar beter slim doen ;-0)) en met een vertrouwdforum-prijsvraagje meedoen en raden hoeveel een lief lid voor een partijtje hobbyspulletjes had betaald op een beurs...en JAWEL, ik heb écht gewonnen/goed geraden en krijg een ECHT prijsje..leutig hè...bedankt P  !!!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2011 om 22:59

Wat leuk dat je een ECHTE prijs gewonnen hebt Marlene.

Dat geeft de burger weer moed hoor.

En Pippie het grenst echt aan oplichterij, Bij Tros Radar is het ook aan de orde geweest.

Groetjes Jolly

Groetjes van Jolly

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 10:09
de wet moet hier mee maar strenger worden zodat het
verboden is, kunnen ze teminste gestraft worden als ze het
wel doen.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 10:15
zo had ik een audi tt gewonnen (was 16) maar dan moest ik eerst een blad kopen van 26 euro natuurlijk moest ik een machtiging geven om het van mijn rekening af te laten gaan en daarna zou ik de auto krijgen. Ook al was ik 16 daar trap ik dus echt niet in. Later was dat ook bij kassa geweest.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns