ik ben niet weg hoor |
Reageer
|
| Autheur | |
monique1974
Hobbywonder
Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: ik ben niet weg hoorPosted: 01 September 2011 om 07:23 |
|
hallo hobby doosjes ik ben niet weg hoor maar heb me gestoort op het breien wat is dat toch leuk om te doen ik dacht dat haken ontspannend was maar BREIEN dat is pas ontspannend heerljk voor de tv en breien maar gaat bijna vanzelf .en voor je het weet heb je een geleboel naalden weg gebreen geweldig gewoon ik ben aan een makkelijk patroon begonnen van een trui voor mijn jongste zoon .als hij klaar is laat ik hem natuurlijk zien .
gr monique |
|
![]() |
|
rittepetit
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 September 2011 om 08:09 |
|
Halo Monique, het voornaamste is dat je doet wat je graag doet |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 September 2011 om 11:08 |
|
Veel plezier met jouw breien ik kijk al uit naar de foto
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 September 2011 om 12:20 |
|
Brerien is ook heerlijk. Veel plezier ermee!
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 September 2011 om 12:56 |
|
Hoi Monique, ik ben het helemaal met je eens, bij haken ga ik te vlug werken en zit ik in het begin steken te mompelen en te tellen*, bij breien zit ik lekker kalmpjes aan te doen. En dan kunnen mijn gedachten alle kanten op gaan.
* Een stokje is 1 2 3 en vijf stokjes is bij de tweede 2 2 3, dan 3 2 3 enz, niet echt ontspannend. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 September 2011 om 18:42 |
|
oh wat ben je dan lekker bezig hé! Geniet er van
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 September 2011 om 20:16 |
|
Ik herken dat wel, maar wat mij altijd tegenvalt is dat je bij breien eerst alles moet afwerken voor je het in elkaar kunt zetten, en bij haken heb ik daar minder last van.
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 September 2011 om 20:21 |
|
O Leonie, dat ben ik niet helemaal met je eens. Als je iets van granny squares maakt of zo'n gehaakte poncho met ieder randje een andere kleur wol, pffffffffffffffffffffff Ik vind breien ook ontspannender dan haken. Breien gaat in een heerlijk repeterend ritme en kan ik beter voor de tv. Toch vind ik haken ook heel erg leuk, dus wissel ik het vaak af en dat is ook beter voor je handen/polsen/armen/schouders |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 September 2011 om 00:26 |
|
ik heb het breien ook pas ontdekt bij de Kate sjaal en eerlijk gezegd vind ik het ook heel leuk om te doen Ik kom hier ook ietskes minder dan anders maar dat komt omdat ik druk bezig ben met de sjaal en natuurlijk moeten ook die piraatjes nog af geraken voor de doopsuiker ( zijn er ondertussen al 35 geworden die ik moet maken ) . Als de baby nu maar niet te snel komt of ik geraak nog niet klaar En de suikerbonen zijn ook al helemaal klaar ( ze hadden ook voor de volwassenen hele mooie doosjes , met koordjes en stickers en velletjes pfff hoop werk hoor ) Dus daar ben ik ondertussen ook al mee bezig geweest Dus je ziet , ik zit niet stil hier
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
monique1974
Hobbywonder
Lid sinds: 22 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 821 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 September 2011 om 11:37 |
|
het breien gaat nog niet zo super snel maar het is erg leuk heb net de afkantingen gedaan van de mouwen en die zijn goed gelukt dus nu brei ik weer verder en ik kan je zeggen ik ben echt heel trots op me zelf . groetjes monique |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |