Zwarte Pietje |
Reageer |
Autheur | |
Spikeysmum
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 September 2011 om 10:18 |
Ik heb voor het Rode Kruis een Zwarte Pietje gemaakt. Ik had alleen geen tijd om er een gezichtje op te maken (omdat ik nu drie Pietjes voor mijn kleinzoons aan 't maken ben). Het "opperhoofd" van het Rode Kruis heeft er toen een gezichtje opgemaakt. De ogen staan een beetje scheef , maar ja.... Als iemand het Zwarte Pietje ook wil maken geef maar een gil, dan stuur ik het patroontje door. Wel wil ik graag dat iedere volgende vrager de laatste die het gekregen heeft om het patroontje vraagt (anders blijf ik aan het sturen).
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi pietje hoor!!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
JoJo
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk pietje. Ik wil graag het patroontje van je en zal het doorsturen aan de volgende vrager.
|
|
|
|
Spikeysmum
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jojo, je hebt mail. Fijn dat je het door wil sturen aan de volgende vrager.
|
|
JoJo
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Yvonne voor je mail. Ik zal het doorsturen aan de volgend die het wil hebben. Als die dat ook weer doet hoeven we allemaal maar één mailtje te versturen.
|
|
|
|
annettevl
Duizendpoot Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik hem ook mogen ontvangen?? zal hem ook weer doorsturen
|
|
liefs Annette
|
|
JoJo
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Annette
Als het goed is zit er een zwart pietje in je mailbox. Als jij het weer verder stuurt dan komt het helemaal goed. |
|
|
|
annettevl
Duizendpoot Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja heb hem ontvangen. dank je wel. wie wilt hem nogmeer???
|
|
liefs Annette
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een schatje, mag ik ook nog even roepen , alvast dank je wel, groetjes irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
annettevl
Post Options
Thanks(0)
|
komt eraan
|
|
liefs Annette
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yvonne bedankt, schattig, en annette dank je voor het doorsturen, groetjes irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die is leuk zeg! Zou ik het patroon ook mogen krijgen?
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |