Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voor onder je trui

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Voor onder je trui
    Posted: 02 September 2011 om 20:43
Volgende week heeft Action van die altijd passende beha's van S t/m XXL, voor € 2,49. Ik heb er zoëen van € 14,95 en daar ben ik best tevreden mee. Ik doe altijd de springproef. Als er weinig meegehopst wordt met mijn sprongetjes, is het goed. Ik ga deze zeker proberen. Geen beugels, lekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2011 om 20:48
Wat wil dat zeggen, een altijd passende BH? En waarom zijn er dan verschillende maten van?
Back to Top
breimaan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breimaan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2011 om 21:30

Dat is lekker goedkoop. Op de markt heb ik er 10 euro voor betaald.

Ze zitten heerlijk. En als de hals van je trui etc. erg laag is, zie je er toch netjes uit.

Want die ik heb sluiten hoog.

Ik ga zondag even kijken. ( én kopen  )

http://breimaan.blogspot.com/

groetjes, breimaan
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2011 om 22:06
Ik zie je al hopsen Magtelt 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2011 om 23:24

ik ga thuis wel hopsen, je kunt daar niet passen, m'n echtgenoot schoot direct in een lachstuip, hij zag het al helemaal voor zich, van die hopsende vrouwen en die dan kijken , blijven ze erin  of niet of wiebelt het teveel.

maar alles beter dan die beugel bh's, wat een ondingen zijn dat

lydia wijsbroek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 08:56
Originally posted by breimaan breimaan wrote:

Dat is lekker goedkoop. Op de markt heb ik er 10 euro voor betaald.

Ze zitten heerlijk. En als de hals van je trui etc. erg laag is, zie je er toch netjes uit.

Want die ik heb sluiten hoog.

Ik ga zondag even kijken. ( én kopen  )

Nu word ik helemaal nieuwsgierig wat dat dan inhoudt, zo'n altijd passende BH.

Het doet me overigens goed dat ik niet de enige ben die niet van beugel-bh's houdt. Ik baal er vaak van dat er in veel winkels niet anders te koop is.

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 09:17

die beugel bh's die prikken ook soms zo.

ik hoorde wel dat als je van die altijd passende bh's als je daar mee gaat sporten dat je er dan twee aan moet zeker als je grote borsten hebt.

nou toen dacht dan ga ik wel naar hunkemuller en die heeft sport bh's en die zijn zonder beugel en zitten bij mij heel goed .

maar voor de prijs bij de action kan ik het niet laten om er twee te kopen

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 09:47
Bij de Action hebben ze ook van die heel fijne hemdjes. Van dat hele rekkende stof, wel polyester. Die bij de hema zijn van hetzelfde materiaal maar 2x zo duur...

Ze hebben ook van die figuurcorrigerende hemden. Die hebben brede bandjes en sluiten bovenaan netjes aan. Die draag ik altijd in de winter. Neem gewoon maatje XL want anders knelt het me te veel... Werkt perfect. En wederom minstens de helft van de prijs van de Hema...
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 09:58

Als ik voor de thuiszorg werk, draag ik katoenen bh's van Bonprix. Zitten in een verpakking van 2 stuks, 2 witte, 2 zwarte of 1 lichtblauw en 1 lichtrose. Heerlijk zonder beugels en gewoon 100% katoen.

Als ik op kantoor zit of in mijn vrij tijd draag ik wel beugelbh's. Anders heb ik het idee dat ik zo weinig heb

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 10:24
Ik draag al jaren bh-'s van Sloggy. 100% katoen, zonder beugels en zonder sluiting. Dus geen haakjes op je rug. Ideaal. Tenminste... met maat 70A valt er niet zo veel te hopsen.  
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 10:29
Maar wat is het nou? Weet niemand dat? Of kan niemand het uitleggen?
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 10:42

Ik heb gewoon iets te veel gekregen van moeder natuur voor dit soort bh's.

Heb er afgelopen zonder hier op de markt eentje gepast op verzoek van de verkoper over mijn shirt heen en volgens hem moest het echt kunnen, maar mijn zus stond langs me en die zij ook al dit is gewoon niet weggelegd voor ons. Geeft totaal geen steun. Leuk voor als je een cupje A of B hebt, maar niet zoals ik met cup F.

Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 10:48

nee ik heb ook cup E en ik denk ook niet dat het wat is.

helaas heb ik ook meer gekregen van moeder natuur

maar ach bij de action kan ik het toch terug brengen als het niks is . heb ik gelijk weer een goede reden om naar de stad te gaan voor wol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 11:25
Bij Hunkermuller zijn ze ook redelijk in prijs bij jullie nog beter dan in Belgie dat scheelt toch gauw een euro of twee
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 11:35
De beha's zijn elastische behavormige topjes, die in maten S t/m XXL te koop zijn, omdat we allemaal wel verschillende diktes hebben. Maar omdat ze zo elastisch zijn, zijn er geen cupmaten. Ze vangen de boel gewoon op of je nou maat pruim of pompoen hebt. Bij gewone beha's is de cup groter naarmate de ondermaat breder is. Daar heb ik in mijn jeugd veel hinder van gehad, want ik had meer dan DDcup, maar zonder die dingen had ik kledingmaat 34 of 36, zodat ik altijd te grote beha's moest kopen en zelf de onderband verkleinen, wat er nooit goed uitzag. En twee maten bikini's kopen en zoeken naar iemand die een groot broekje en klein behaatje nodig had. Het aanbod is nu veel ruimer.

Misschien staan de beha's al op de site van Action.

Overigens heb ik op mijn 38ste een borstverkleining gehad. Nooit meer rug- en nekpijn en veel minder hoofdpijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 12:13
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 12:25

goh....kocht er van de week 1 op de markt, 10 euro inderdaad! Ik heb ook een cup E en moet zeggen,valt me niet tegen. Geloof niet dat ik er mee zou gaan sporten want dan geeft hij toch te weing steun,maar voor dagelijks gebruik....zat heerlijk,je hebt niet het gevoel een bh aan te hebben. Maar voor een mooie,stevige boezem moet ik toch echt een behoorlijke bh aan met beugels...

Vond hem wel zo prettig zitten en zeker mooi onder hempje of trui die wat lager uit gesneden is en ga er zeker bijhalen maandag!!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 12:26
da's waarachtig een koopje, ik betaal al 3 jaar rond de 15 jeoro voor een Anita-eksemplaar bij voorheen Hunkemöller, na m'n borstkankerperiode omdat ik geen bertus hendrik (uitdrukking van mijn vader zaliger) meer aan m'n lijf kan velen en vooral niet onder de oksel waar de lymfeklieren zijn weggehaald, die dingen zijn een uitkomst maar inderdaad niet voor grote maten lijkt me...ze ''doen'' niet meer of minder dan een beetje steun geven maar model, ho maar...maar wie maalt daarom als zij het leven nog heeft!!! Oja, kheb ook op de markt laatst een paar superleuke kleuren gekocht, paars en felrose, past iedereen zei de dame maar mens, ik klapte er zowat uit zelfs nadat ze 3 dagen te rek hadden gehangen over mn burostoel...en ik heb écht maatje nixnie...wát een leuk topic trouwens ;-)) ik lachte me naar om dat gehops van Magtelt !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 12:32
Ik heb er 2 een roomkleurige en een zwarte op de markt in Beverwijk.
Dezelde die op de foto zijn af gebeeld een paar reacties eerder.
Ze zitten heerlijk het gaat naar je kleding maat weg ik heb l.
Bij een gewone bh heb ik d cup.
Het zijn de echte Bra's 4 voor 30 euro,ik heb met een vriendin 4 gekocht dus 2 voor 15 euro.
Ze zijn ook wel op tv en die hebben wij gekocht.
Groetjes Hetty.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2011 om 17:07
Ik ga even terug naar de tijd van vroeger. Ik ging naar het middelbaar onderwijs en mijn moeder vond het nodig dat ik mijn eerste beehaatje kreeg. Samen met de bus naar de grote stad voor wat inkopen en een b.h.tje.
Komen we in een lingeriezaak zegt mijn moeder tegen de verkoopster : ik denk dat ze nu nog de kleinste (spreek uit) kuup nodig heeft. De dame kuchte even en zocht er een paar op in de schappen. Ik vond het zo genant wat mijn moeder zei. Maar ja, ze zal wel niet beter hebben geweten. Wij waren immers dorpsmensen. Maar we zijn geslaagd. De eenvoudigste (ik vond anderen veel mooier)
pasten netjes en moeders kocht er eerst maar twee tegelijk, voor school! Thuis waren nog 2 oudere zussen en die zouden er nog wel een paar hebben liggen die hen niet meer pasten.
Zo ging dat anno 1966.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns