Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wibra

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wibra
    Posted: 27 Augustus 2011 om 13:44
volgende week 25% kassakorting op saskia garen. en
brienaalden voor een euro, haaknaalden voor 50 cent en
rondbreinaalden voor 69 cent.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2011 om 14:55
Oooooooooooo hebben ze ook rondbreinaalden? Dat is dan voor het eerst
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2011 om 17:13
ja ben er net geweest en ze hadden hier een goeie voorraad van alles ga dus volgende week even terug voor de aanbieding. maar die haaknaalden daar heb ik over gelezen zijn die echt niet mee te werken?? ik zat te denken toen ik in de winkel was 50 cent das niks dat kan eigelijk geen goed spul zijn.
liefs Annette
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2011 om 17:47
ik heb een haaknaald van de wibra, en hij haakt prima.
er zat alleen een scherpe punt op,maar nadat ik die even over de straatstenen gehaald had, was die weg.

Groetjes Petra

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2011 om 19:11
Ik ben nog even langs de Wibra geweest, was weinig voorraad
hier. Niks aan...ik hoop dat ze nog wat krijgen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2011 om 20:07
Dat was bij Action ook zo raar, ik denk dat ze iedere dag nieuwe kleuren neerlegden. Maar je kunt er toch niet elke dag naar toe gaan tijdens zo'n actie?

Misschien staan ze maandag enorm uit te pakken bij Wibra, dat was vorig jaar ook, je kon het in plastic balen met 10 bollen meenemen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2011 om 12:19

of zo'n goedkope haaknaald of brienaalden wel fo niet wat zijn, wat kan je voor die prijs verwachten??? is denk ik ook beetje persoonsgebonden.
net als met die bamboebreinaalden, je kan het altijd proberen, is het niks, nou ja 50 cent is nog overheen te komen, maar stel je koopt een paar mooie naalden van 10 euro of zo, en die breien niet lekker, dan baal je flink>

Zal van de week even een blik werpen in de WIBRA, ik heb niks nodig, maar kijken kost niks!

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2011 om 13:27
persoonlijk werk ik ook niet zo graag met de dure bamboo naalden.
Ze zijn veel te stomp van punt.
Ik ga eens zien in de wibra hoe de naalden daar zijn.
Heb er trouwens nog nooit gezien waar ik ga
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2011 om 20:14

ooh wat een idee  petra

ik heb mijn haaknaald van wibra met wat schuurpapier bewerkt haakt proma

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 10:01

Originally posted by Nellie Nellie wrote:

Zal van de week even een blik werpen in de WIBRA, ik heb niks nodig, maar kijken kost niks!

Hangt ervan af, als ik bij de Wibra ga kijken koop ik meestal ook meteen.

Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 10:06
Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Originally posted by Nellie Nellie wrote:

Hangt ervan af, als ik bij de Wibra ga kijken koop ik meestal ook meteen.

Ik kan me meestal wel inhouden, heb ik ook moeten leren hoor :)

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 12:44

Originally posted by marjolein2202 marjolein2202 wrote:

Ik ben nog even langs de Wibra geweest, was weinig voorraad
hier. Niks aan...ik hoop dat ze nog wat krijgen.

Hier ook niet Marjolein
Vorige week allemaal nieuwe kleuren en nu de oude. Ik heb 2 bollen rood en 4 bollen donkerpaars gekocht. Maar er komt weer nieuwe vracht en bij ons wordt de wolkast wel iedere keer aangevuld. De actie duurt 2 weken, dus hopen dat het er voor het einde ligt.

Ach en anders 1,-- per bol? Kun je ook niet voor tobben.

De rondbreinaalden vond ik er persoonlijk slecht uitzien. Waarom? Ze hadden geen gebogen stukje voor de draad, wat die van Zeeman bijv. wel hebben en de overgang van metalen naald naar draad vond ik slecht en ik denk dat daar constant je steken op blijven hangen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 13:31
hoi jips dat geeft toch niet je lievelings kleur heb je
toch al omte beginnen

hier in belgie heb ik ook alleen maar het blauw gezien en
dan 1 bol donkerpaars ik ga morgen nog eens kijken en ja
wat koop je nu nog voor 1euro buiten de wol van wibra niet
veel hier in belgie
Back to Top
Daantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 13:32
Bedankt voor deze supertip.

Groetjes Daantje
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 14:22

Ik heb vandaag weer een nieuw soort garen bij de Wibra gezien, ben ik toch weer vergeten hoe het heette . Het lijkt heel erg op Saskia, maar dat is het niet. Ook niet Baby. Het kost 1,79 per bol (nu ook met 25% korting???). Er zat een hele mooie kleur geel bij, net iets donkerder dan de lichte van Saskia. Maar nee, ik heb het niet gekocht (heb me in kunnen houden).

Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 15:18
was net even bij WIBRA, maar raakte nou niet bepaald opgewonden van wat ze in huis hadden
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 15:32
Hier zijn kleuren genoeg, zelfs de beige die ik meestal
voor gezichtjes gebruik is weer terug.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 17:26

Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat de naalden nummers voor de haaknaalden nog wel eens klein uitvielen. Maar heb er zelf geen ervaring mee.

Gelukkig zit de Wibra te ver bij ons vandaan om er heen te fietsen. En een auto heb ik deze week niet meer. Mijn werkdagen zitten er al weer op. Marco is aan de beurt. Kan ik lekker niets gaan kopen. Wat een opluchting

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2011 om 22:57
Misschien dat ik morgen even ga kijken, maar alleen kijken hoor 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2011 om 12:39
Ik hoopte bruin, geel en oranje te vinden, maar geel en oranje was er helemaal niet en het bruin was zo donker dat het zwart leek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns