even voorstellen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
danielle.13 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 September 2011 om 15:12 |
Hallo allemaal, Al enige tijd snuffel ik hier rond op het forum,erg leuk!!Maar nu ga ik me eerst maar even voorstellen want dat heb ik nog niet gedaan. Mijn naam is Danielle,ben 33 jaar oud en heb 3 kinderen:een jongen van 7 en 2 meisjes van 4 en 1,5 jaar.Dus we kunnen los met leuke dingen haken. Ik ben begonnen met bloemen broches maken en vlinders,in de vakantie een poging gewaagd aan een mutsje,het virus is helemaal toegeslagen,jammer soms dat veel patronen in het engels of japans zijn,hier moet ik me nog even in gaan verdiepen. Ik ben eigenlijk ook benieuwd of er mede haaksters hier in de buurt zijn op dit forum,ik woon in scherpenzeel. Groetjes Danielle |
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dag Daniëlle,
Fijn dat je interesse hebt voor dit forum. Welkom! Je schrijft dat je hier al een tijdje rond snuffelt, daar kom je waarschijnlijk niet meer van af. Het is verslavend. Je had bij de rubriek EvenVoorstellen een probleempje zag ik. Helaas kan ik je daar niet bij helpen, ben niet zo'n computerdeskundige. Veel plezier op dit forum en succes met je werkjes die ongetwijfeld zullen gaan volgen. Groetjes, Tineke01 ![]() |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
In het begin had ik bij Engelse patronen een briefje met de afkorting-vertaling naast mijn patroon.. Nu gaat het automatisch, dus doorzetten hoor. Er is zo verschrikkelijk veel te maken. En natuurlijk van harte welkom!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
Welkom en veel plezier. Er is op internet een lijst met Engelse breitermen + vertaling, die is er vast ook voor haaktermen. En je hebt het zo geleerd. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |