Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even voorstellen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
danielle.13 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer danielle.13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: even voorstellen
    Posted: 17 September 2011 om 15:12

Hallo allemaal,

Al enige tijd snuffel ik hier rond op het forum,erg leuk!!Maar nu ga ik me eerst maar even voorstellen want dat heb ik nog niet gedaan.

Mijn naam is Danielle,ben 33 jaar oud en heb 3 kinderen:een jongen van 7 en 2 meisjes van 4 en 1,5 jaar.Dus we kunnen los met leuke dingen haken.

Ik ben begonnen met bloemen broches maken en vlinders,in de vakantie een poging gewaagd aan een mutsje,het virus is helemaal toegeslagen,jammer soms dat veel patronen in het engels of japans zijn,hier moet ik me nog even in gaan verdiepen.

Ik ben eigenlijk ook benieuwd of er mede haaksters hier in de buurt zijn op dit forum,ik woon in scherpenzeel.

Groetjes Danielle

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2011 om 15:31
Dag Daniëlle,
Fijn dat je interesse hebt voor dit forum. Welkom!
Je schrijft dat je hier al een tijdje rond snuffelt, daar kom je waarschijnlijk niet meer van af. Het is verslavend.
Je had bij de rubriek EvenVoorstellen een probleempje zag ik.
Helaas kan ik je daar niet bij helpen, ben niet zo'n computerdeskundige.
Veel plezier op dit forum en succes met je werkjes die ongetwijfeld zullen gaan volgen.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2011 om 17:07
In het begin had ik bij Engelse patronen een briefje met de afkorting-vertaling naast mijn patroon.. Nu gaat het automatisch, dus doorzetten hoor. Er is zo verschrikkelijk veel te maken. En natuurlijk van harte welkom!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2011 om 17:31
Welkom en veel plezier. Er is op internet een lijst met Engelse breitermen + vertaling, die is er vast ook voor haaktermen. En je hebt het zo geleerd. Groetjes, Lida
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns