gezichtjes haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 September 2011 om 13:22 |
Hallo allemaal
Kunnen jullie mij vertellen welk merk en kleur of soort wol of katoen jullie gebruiken om gezichtjes en handjes te haken Ik kan maar niet de juiste kleur of dikte vinden Vooral om straks weer dingen voor kerst te haken zoals kerstman hoop ik dat iemand mij kan helpen de juiste soort en kleur te vinden Vast heel erg bedankt groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Scheepjes heeft wel iets wat in de buurt komt...
Zal even richting wolvoorraad rennen... Gevonden: Scheepjeswol Cotton 8 - 606 02 - 50 gram - ca 170 m (ik kocht het bij de breigarengigant in Hardenberg voor 1,50 euro per bolletje) Niet helemaal katoen: Balans (50% katoen/50% acryl (vandaar de naam ![]() ca 50 gram - 125m ; color 120, partij 04 Ook gekocht bij de breigarengigant voor 1,50 euro per bolletje |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Bij de zeeman hebben ze al even een hele lichte roze kleur van royal. Als je een blanke pop wil maken is die kleur zeer geschikt. Wel is dit acryl, haaknaald 3,5 als je een amigurumi wil maken.
Wil je katoen gebruiken dan kan je het beste, denk ik, kiezen voor Phildar of Catania, haaknaald 2,5 of 3. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik gebruik over het algemeen roze of beige, allebei van de Wibra. |
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Catania,licht roze(huidkleur)
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Bij de Wibra hebben ze ook een crème kleur die je goed voor gezichtjes kunt gebruiken, het is net geen wit. Maar voor een kerstman lijkt me dat minder geschikt, gezien z'n witte baard. Dat steekt dan te weinig af.
|
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Ik gebruik haakkatoen van katia capri maar de roze is te roze en de creme te bleek voor gezichtjes...... oplossing???? de etui van mijn dochter..... ik haak met creme en kleur met en potlood ( of lichte stift heeeeeeeel voorzichtig) de wangen een beetje roze en bij de kerstman ook zijn neus.... tsja wie niet sterk is ( of de juiste kleur heeft) moet slim zijn
groetjes Chantal |
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Das uberhaupt wel een goed plan om wat meer kleur aan je poppen te geven! Dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb...
Haak nu trouwens nog met huidskleurig katoen uit de oude doos... Zit niet op mooie bollen, maar op een soort van strengen... Etiketten zijn weg... komt uit de voorraad bij oma, tante en uit de erfenis van andere oma... ach, het werkt en daar gaat het om... |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Huidskleurig garen is so wie so heel moeilijk te vinden. Wibra had vaan Ella (vond ik) precies de goeie kleur, maar die is nergens meer verkrijgbaar
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
IK denk dat je ook in de mississip3 van Katia die kleur kan vinden. Groetjes INgeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |