Kent of heeft iemand deze wol? |
Reageer
|
| Autheur | |
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Kent of heeft iemand deze wol?Posted: 18 September 2011 om 16:18 |
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 16:26 |
|
Wibra had twee van die dikke wolsoorten, de ene was voor pen 7/8 en de andere voor pen 5/6, volgens mij. De heel dikke was ook erg zwaar, die had een korte looplengte. Ik denk dat dit die voor pen 5/6 is.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 16:32 |
|
Dat van de pendikte was blijven hangen.Maar ik zou graag het aantal meters willen weten. Zou dat na te vragen zijn bij de wibra???
|
|
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 16:41 |
|
Ik loop even naar zolder, ik heb die blauwe ook, volgens mij, ik weet niet of ik van die dikkere nog een wikkel heb.
HIJG HIJG De blauwe heet Noa, € 1,99 per bol, 100 gram, 60 meter, damestrui maat 44 met mouwen 5 bol, heren maat 54 6 bol, 40 graden wassen, pen 3,5 - 4, maar geloof dat laaste maar niet, het is veel te dik voor die penmaat. De andere heet Samara, 100 gram 48 meter, 7 bol nodig voor grootste heren of dames trui., pen 10,5 - 11. 30 graden was. Ik had de verkeerde diktes in mijn hoofd zitten Affijn zolang ik mijn eigen dikte maar weet. |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 17:32 |
|
Magtelt,al uitgehijgd?? Mijn nichtje wil leren breien,is gistermiddag op bezoek geweest en heeft lekker in mijn wolvoorraad zitten neuzen. Ze vond deze wol(lijkt misschien blauw maar is paars)zeer leuk voor een haarband. Maar is een beetje l.llig als ze lekker aan het breien is en de wol is op. Nu kan ik patroontje zoeken. Bedankt. |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |