Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kent of heeft iemand deze wol?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kent of heeft iemand deze wol?
    Posted: 18 September 2011 om 16:18
Van 07

Deze  wol is volgens mij van de Wibra. In een ver verleden gekocht.Ik ben de wikkel kwijt maar is er iemand die toevallig zo'n bol heeft liggen en weet hoeveel meter dat er op zit. Volgens mij is de wol geschikt voor naald 5.

groetjes Frea

Van 07
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 16:26
Wibra had twee van die dikke wolsoorten, de ene was voor pen 7/8 en de andere voor pen 5/6, volgens mij. De heel dikke was ook erg zwaar, die had een korte looplengte. Ik denk dat dit die voor pen 5/6 is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 16:32
Dat van de pendikte was blijven hangen.Maar ik zou graag het aantal meters willen weten. Zou dat na te vragen zijn bij de wibra???
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 16:41
Ik loop even naar zolder, ik heb die blauwe ook, volgens mij, ik weet niet of ik van die dikkere nog een wikkel heb.

HIJG HIJG De blauwe heet Noa, € 1,99 per bol, 100 gram, 60 meter, damestrui maat 44 met mouwen 5 bol, heren maat 54 6 bol, 40 graden wassen, pen 3,5 - 4, maar geloof dat laaste maar niet, het is veel te dik voor die penmaat.

De andere heet Samara, 100 gram 48 meter, 7 bol nodig voor grootste heren of dames trui., pen 10,5 - 11. 30 graden was. Ik had de verkeerde diktes in mijn hoofd zitten Affijn zolang ik mijn eigen dikte maar weet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 17:32

Magtelt,al uitgehijgd?? Dank je wel.Nu kan ik even wat uitrekenen.

Mijn nichtje wil leren breien,is gistermiddag op bezoek geweest en heeft lekker in mijn wolvoorraad zitten neuzen. Ze vond deze wol(lijkt misschien blauw maar is paars)zeer leuk voor een haarband. Maar is een beetje l.llig als ze lekker aan het breien is en de wol is op. Nu kan ik patroontje zoeken. Bedankt.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns