Gordijnen voor op boot |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ingrid 51 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 September 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 September 2011 om 20:31 |
Weet er iemand hoe je overgordijnen maakt voor op boot, de ramen gaan schuin naar beneden (breder onderaan )
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er is een boek Het groot gordijnen boek waarin heelveel soorten gordijnen beschreven staan Volgens mij is het ene Bosch . Kijk er eens naar in de bieb |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Dat heb je bij sommige caravans ook, daar is een speciaal systeem voor, ik weet niet hoe het heet. Aan de bovenkant en onderkant naai je een plastic band, waar een soort nopjes aan zitten. Op het kozijn zit zo'n zelfde soort plastic band. waar gaatjes in zitten waar de nopjes in kunnen. Op die manier blijft het gordijntje schuin hangen.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Je hebt ook van die elastieken met aan twee kanten een lus en dan moet je op het kozijn haakjes hebben.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ingrid 51 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 September 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
Hoi carlaevelien , ik zal eens gaan informeren bij
caravanzaak (of hoe noem je dat) want ben er al tijdje mee aan t knoeien , doordat de gordijnen schuin hangen zijn ze , raar maar waar , links en rechts ook niet even lang...... ben nu aan t proberen met rail bovenaan en rail onderaan |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Halo Ingrid bij onze zeilboot is er bovenaan een rail, en aan de onderkant is een elastiek gespannen, waarachter het godijn hangt zodat het tegen de boot hangt en niet ervan af |
|
![]() |
|
Hoi rittepetit
De onderkant is zo geen probleem wel de heel schuine zijkanten zodat het raam onderaan veel breder is dan bovenaan , de rail bovenaan kan ik niet over heel de breedte van onderaan hangen.... hoe los ik dit dan op ? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |