Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nu even wat minder

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nu even wat minder
    Posted: 19 September 2011 om 09:57

sorry lieve mensen maar voor de moment heb ik heel weinig tijd om hier te komen . Ik ben jullie zeker niet vergeten , maar men dochter heefy nog 5 weekjes te gaan voor de baby er is en we zijn elke dag druk bezig  

suikerbonen vullen en klaarmaken , kleedjes wassen en rangschikken , kaartjes vouwen en binden , kamertje klaarmaken  enz .......

en steeds hebben ze de mama nodig e hahahaha wat ik dan wel zeer apprecieer dat ik erbij hoor . Ik word meter en men man peter   ben ook bijna klaar met de piraatjes die ik gehaakt heb , klein beetje nog en de 35 zijn klaar , dan nog snoepjes aan rijgen en klaar is kees .  Dus druk , druk druk hier ......

S'avonds probeer ik nog wat aan de omslagdoek te doen , wat me niet altijd lukt . Hebben ook dit weekend nog een buren BBQ gedaan (waren met 26 pers , doen dit elk jaar) dus is 2 dagen werkedag hahahahhah en dan eet-en drinkdag  Dan moet je weer herstellen van (te)veel drinken

Dus je ziet is niet altijd even makkelijk hier

even nu iets anders . Bij mijn buurvrouw is kanker vastgesteld  ( non- hogkin) ze komt nu elke dag hier en dan troost ik haar , haar dochter en man nemen haar niet au serieu ( ze verdringen het) en ze heeft er helemaal niks aan  ze is bij mij altijd welkom (dag en nacht ) maar ik moet nu wel zeggen dat ook ik eronder begin te lijden . Ik heb met haar een pruik gaan halen , woensdag begint haar eerste kuur ( hele zware chemo) Ze ziet het helemaal niet zitten en zegt dat ze kerst niet haalt . Pffffff is zo moeilijk , ze doet niks anders dan wenen hier en soms weet ik niet goed hoe ik haar moet opvangen

zo nu weten jullie weer waar ik mij voor de moment allemaal mee bezig hou en begrijpen jullie dat het voor mij echt wat moeilijk is om hier elke dag te verschijnen . Maar als ik tijd heb ben ik hier zeker  Ik doe men best hoor . Alleen de tijd speelt me soms wat parten .

lieve mensen , vergeten ben ik jullie zeker niet

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 10:14

Jeetje geluk en verdriet ligt zo dicht bij elkaar.

heel veel plezier in ieder geval met alle leuke dingen, en heel veel sterkte met het verdriet wat toch wel weer heel dicht bij komt!!.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 10:39
Zo, hoe een berichtje zoveel blijheid, maar ook droefheid kan bevatten!

Knap van je dat je er voor beide kunt zijn. Maar denk ook aan jezelf! Je dochter zal het begrijpen en de buurvrouw ook!

Ik hoop dat je buuf de schouders eronder zet en ervoor gaat... In ieder geval fijn dat ze bij jou haar verhaal kwijt kan.

En je dochter wil ik heel veel kracht toewensen! Dan komt die baby er vanzelf uit ;)

En jij, Linda, moet maar eens een lekker kopje thee nemen en even tijd voor jezelf nemen! Niet vergeten he!
Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 10:50
RESPECT VOOR JOU!

Wat vreselijk knap van je dat je ze allebei zo goed
opvangt! Maar zoals Ieke al zegt denk ook wel voldoende aan
jezelf! En mocht je zelf je hart nog vaker willen luchten,
dan kan dat zeker hier! Ik hoop dat je buurvrouw er voor
gaat binnenkort! En dat je dochter een pracht van een baby
op de wereld zet! En vooral dat je lekker kunt genieten van
het oma zijn!!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 11:50

Wat kan vreugde en verdriet dan dicht bijelkaar zijn wens je veel plezier met de voorbereiding op de komst van je kleinkind

en heel veel sterkte met het steunen van je buuf in deze moeilijke tijd

en denk ook een beetje aan je zelf..............

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 12:18

....Linda ik heb heel veel RESPECT voor jou,

verder sluit ik mij ook aan bij de vorige berichtjes

groetjes geesje
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 14:00
Ook ik sluit me bij bovenstaande berichtjes aan!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 14:05
Heel veel sterkte naar beide kanten uit, met je dochter en met je buurvrouw. Triest dat haar man en dochter het negeren (of struisvogeltje spelen) Ze kunnen beter hun energie steken in het ondersteunen en stimuleren van je buurvrouw.

Pas op dat je jezelf niet vergeet en helemaal meegesleurd wordt. Ze moet het in eerste instantie van haar familie hebben en als jij als buurvrouw/vriendin haar steunt, alle steun en hulp is meegenomen.

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 16:32
heel veel respect voor je linda
maar ver geet zeker in deze momenten je eigen niet
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 20:49
Mooi en goed van jou Linda dat je dit kunt en wilt doen.
Beiden hebben jou nodig. Maar denk ook aan jezelf.
Veel sterkte met alles.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 10:38
Linda ik vind dat heel tof wat je allemaal doet voor jouw buurvrouw alleen spijtig dat ze niet bij haar gezin terecht kan.Zie maar dat je er zelf niet onderdoor gaat je word ook immers oma en daar voor van harte gefeliceteert denk ook af en toe aan je zelf hoor
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 14:16
Heerlijk dat jullie in de laatste voorbereidingen zitten rond de bevalling. Volop genieten. Maar dan is inderdaad een zieke buurvrouw wel een heel groot verschil. Sterkte er mee. En die piraatjes: waarvoor heb je die gemaakt. Dat heb ik vast gemist. Ben er heel benieuwd naar.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2011 om 21:32

bedankt allemaal voor de lieve en wijze woorden . Ik let zeker goed op mezelf hoor , want ik wil er ook volledig zijn als men eerste kleinzoon het levenslicht ziet .  

De piraatjes Clara die zijn af  dus die zijn voor de kleintjes die mee op bezoek komen in het moederhuis , zijn voor de kindjes tot 2j . rond het nekje komt een zakje met snoepjes . Ik zal mijn zoon wel foto's laten nemen ervan als we volgende week het snoep er gaan aandoen , dan snap je het zeker  De oudere kids krijgen een ander doosje ( om tandjes of iets anders in te bewaren , zit ook een gom in en een slijper ) en de snoepjes natuurlijk.

Ik neem er wel foto 's van als alles klaar is voor jullie

Mijn buurvrouw heeft gisteren haar eerste chemo gekregen ( heeft 8u geduurd , 3 verschillende chemo's en dan de spoelingen ertussen) Ze is hier daarstraks geweest en ze voelde zich heel rot , maar ze wou absoluut wat praten met mij , dus hebben we dat ook gedaan .

Ze moet al zeker tot maart chemo krijgen , heeft non hodgkin in het 4de stadium . Dus het ziet er niet zo goed uit .

Zo nu zijn jullie weer wat op de hoogte en jajaja ik kijk echt wel naar mezelf hoor als ik er niet onderdoor ga , want je raakt zo bij alles betrokken dat je haast vergeet dat er ook nog andere dingen bestaan . Maar ik doe men best om alles zoveel mogelijk te scheiden van mekaar ( het plezante en het nare )

hou jullie goed allemaal en fijn weekend  xxx

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 09:37
Wens jouw buurvrouw veel sterkte hoor
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 21:05
Oh dat is best heel moeilijk voor je, aan de ene kant blijschap en de andere verdriet!
Sterkte met de 2 dingen, waar je bij betrokken bent.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns