Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoezo ... pechvogel?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoezo ... pechvogel?
    Posted: 21 September 2011 om 09:45
Op 3 juni heeft mijn man na een val van zijn fiets zijn arm gebroken. Dat is nog steeds niet hersteld en daar moet hij volgende week aan geopereerd worden. Het is dan nog maar de vraag of de pijn daardoor weggaat. Vorige week was hij in het donker naar de sterren aan het kijken en toen hij weer naar binnen wou struikelde hij over een obstakel in tuin.
Volgende de dag had hij toch veel pijn aan zijn voet en maar naar de huisarts gegaan. Door om foto's te maken en wat blijkt... middenvoetsbeentje gebroken... been in het gips.
Maar omdat hij ook een gebroken arm heeft kan hij niet op krukken lopen.
En tot overmaat van ramp heeft  hij een verstandskies weg laten halen door de kaakchirurg...veel pijn.. kan daardoor zijn gebit niet in hebben... en kan dus bijna niet eten...

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 10:29

jeetje, hij heeft wel alles tegelijk zeg.

Ik hoop dat de operatie goed mag gaan en hij niet te veel pijn ervan zal hebben.

en dat de rest snel mag genezen.

wens hem veel beterschap. en jij veel sterkte met de verzorging.

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 10:49
Amai dat is echt pech , heel veel beterchap en pas op voor de opstakels .
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 10:52
Drie maal scheepsrecht??
Dan wordt het tijd voor drie leuke dingen, of niet dan!
Beterschap.
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 10:55
heel veel beterschap, echt rot voor hem.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 11:16

heel veel beterschap voor je man.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 11:21

3x is scheepsrecht .

Maar ik zou aan de arts vloeibare voeding vragen .

Heb ik vorig jaar na een abces in m,n wang gekregen, anders val je zo snel terug en er zit ook nog die operatie aan te komen .

sterkte ook voor jou en beterschap

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 11:34
Ik hoop dat hij nu geen gekke dingen meer gaat doen en dat alles verder heel blijft. Wens hem maar beterschap toe en jij sterkte met het verzorgen.
Groetjes Teunie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 11:57
Heel veel beterschap voor hem en sterkte voor jou, het zit jullie niet mee.

Ik had ook eens last van mijn gebit en toen heb ik alles in de blender fijngemaakt, gewoon alles apart, geen babyprak, vlees-, groente- en aardappelpuree. Kan ook in een gewone keukenmachine. Zo kan je alles eten en blijf je op kracht.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 12:00

Mimisa,

wens je man spoedig herstel, en jij hou je sterk

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 14:32
Dat is wel zoals ze zeggen 3x is scheepsrecht ne zaler zeker niets meer gebeuren ,verwen hem maar eens goed
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 14:37

oei,oei das echt een hoop pech!!! Mijn man is 2 weken geleden gevallen op zijn werk,knie zwaar gekneusd en de banden flinke optater. Hij zit nu sinds een week in een brace van lies tot aan de enkel en moet deze nog 3 weken,hopelijk zijn de banden dan voldoende hersteld anders zal hij waarschijnlijk geopereerd moeten gaan worden....

Hoop toch echt dat het hierbij blijft, wens jou en je man van harte beterschap en sterkte!!!

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 14:40

ohneeee dat meen je niet!

wat vreselijk voor je man maar ook voor jou...je zal het wel erg druk hebben met dingen doen voor hem. heb je al een rolstoel geregeld in huis? Alles maar aan de kant zetten dan dnek ik.

pas ook goed op jezelf mimisa

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 16:12
oh wat zit hem alles tegen zeg!
Wens hem maar veel sterkte en beterschap.
Ook voor jou zal dit niet makkelijk zijn!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 20:12
Amai die mannen ,geef hen een breiwerk ,daar kunnen ze zich niet zo aan kwetsen , Toch beterschap
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 20:18
Tjonge jonge een ongeluk komt nooit alleen zeggen ze wel eens. Maar in 3-voud is wel een beetje heel veel van het goede. Sterkte hoor. Enne verwen hem maar lekker. Dat heeft hij wel verdiend.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2011 om 20:30

Mimisa,heel veel beterschap voor je man. Ik hoop dat hij snel zonder pijn is met al zijn ongemakken. Denk je ook aan jezelf.

groetjes Frea.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2011 om 23:10
Sterkte voor jullie allebei en beterschap voor je man
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.465 seconden.
Lang Yarns