Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een verzoekje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Renske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Renske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Een verzoekje
    Posted: 23 September 2011 om 22:42
Ik ben tegenwoordig niet zo vaak meer hier, wegens drukte met allerlei andere zaken. Heel toevallig vandaag wel en ik had 3 berichtje van andere leden in mijn inbox. 

Mochten jullie vragen hebben aan Renske van Hobbydoos, gebruik dan s.v.p. de gebruikersnaam 'hobbydoos'. Dat is de accountnaam van Renske (hobbydoos). Ik ben dus niet Renske van Hobbydoos.

Ik kan dus ook niets met de berichtjes doen. Ik kan geen account verwijderen, aan foutieve  bestellingen kan ik ook niets aan veranderen en problemen met patronen, helaas ook daar weet ik niets van. Neem s.v.p. contact op met Hobbydoos.
Groetjes Renske

Stuur mij geen berichtje wat patronen, wol e.a.dingen wat dit forum betreft. Ik ben niet de Renske van Hobbydoos!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 10:33

Het is inderdaad een verwarring. Ik dacht in het begin ook even dat jij Renske was van hobbydoos. Maar was er al vrij snel achter dat jij gewoon een forumlid was. Jullie hebben dezelfde naam natuurlijk dus ik begrijp wel dat mensen zich soms vergissen.

Ik dacht van de week nog aan je dat je er al een tijdje niet geweest was. Maar drukte is inderdaad een heel herkenbaar probleem. Soms moet je dan gewoon even dingen loslaten. Succes met al je bezigheden.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2011 om 18:14
Het probleem is dat als er een vraag over een bestelling of Drops patroon is, wij zeggen Vraag maar aan Renske van de Hobbydoos. En dat ben jij natuurlijk ook.

Misschien wil de admin voor jou wel een uitzondering maken en je een andere inlognaam naar jouw keus geven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2011 om 08:45
Je kunt toch ook zelf een andere naam doen, gewoon een nieuw account aanmaken. Dan blijft die andere gewoon bestaan, maar wordt er door jou niets meer mee gedaan... Als je in je eerste berichtje onder je nieuwe account even zegt wie je ook al weer bent, dan komt het vast wel goed (anders krijg je de vaste 'wil je je even voorstellen' etc.)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns