babyponcho |
Reageer ![]() |
Autheur | |
creative ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Mei 2010 Status: Offline Points: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 September 2011 om 09:39 |
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een patroon van een poncho. Ik wil die maken voor mijn nichtje. Zij is 3 maanden oud. Iemand een idee??? Ik hoor het graag en alvast bedankt. |
|
groetjes, creative
|
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.jessica-tromp.nl/123_gratis_kinder_baby_poncho_br eipatronen.htm Kan je hier misscien wat mee? groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Op Ravelry staan zat kinderponcho's!
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
op drops staan poncho's van granny streep. Maar eigenlijk is het opzetten van een ketting. Meervoud van 3, en dan in het midden van de draad voor en achter 2 clusters maken en zo lang als je zelf wil. Als je dan door de kraag een gehaakte draad maakt kun je de hals wat strakker maken. En zelf kijken hoe lang handig is.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |