Wol op markt Utrecht? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 September 2011 om 08:47 |
Hallo,
Ik woon inmiddels alweer een paar jaar in Utrecht, maar ik kom eigenlijk nooit op de markt daar. Nu vroeg ik me af, zijn er in Utrecht eigenlijk markten waar ook een wolkraam staat? Dan ga ik daar binnenkort eens kijken :) |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja hoor als het goed is op de woensdag markt op het Vredenburg. Vroeger stond ze ook in Overvecht maar daar ben ik al een tijd niet geweest.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Dank je. Dan ga ik er morgen meteen heen!
|
|
![]() |
|
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Op dinsdag in Nieuwegein op het muntplein. Heeft nog wel
een kleine sortering maaaaar hij staat er wel ! |
|
![]() |
|
Aha, Nieuwegein is ook niet zo ver van hier.
Op Vredenburg stond vandaag helaas alleen een kraam met fournituren en de man die daarbij hoorde zei dat er op zaterdag een wolkraam was. Dus ik ben nog niet geslaagd, zaterdag nog maar eens gaan kijken! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |