handwerkbeurs rotterdam ahoy |
Reageer
|
| Autheur | |
jenny1960
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: handwerkbeurs rotterdam ahoyPosted: 29 September 2011 om 19:53 |
|
Gaan er nog dames naar dehandwerkbeurs in de ahoy rotterdam?
Ik ga in ieder geval wel met mn vriendin groetjes jenny |
|
![]() |
|
JannieV
Duizendpoot
Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2011 om 20:30 |
|
Natuurlijk, het is voor mij niet ver en ik vind het een ontzettend leuke beurs. Ik weet alleen nog niet welke dag het wordt, maar deze keer misschien wel 2, 1 dag voor de beurs en 1 dag om workshops te doen. Heeft trouwens iemand de beurskrant al gekregen ? Ik nog niet maar op de site staan wel alle exposanten en workshops. Groetjes, Jannie |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 September 2011 om 13:50 |
|
Heb via de mail al vanalles gelezen over de beurs. Zit er over te denken om samen met mijn buurvrouw te gaan. Alleen moeten we dan of met 4 kinderen, of onze mannen zo gek zien te krijgen om een dagje op te passen. Nu zouden de mannen dat vast willen. Maar of ze ook tijd hebben. Dat is punt twee. Ik ga het nog even met haar overleggen. lijkt me wel weer leuk om een keer te doen.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Mutti
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8181 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 September 2011 om 13:56 |
|
is dat de zelfde beurs die ooit in de Doelen was ???
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 Oktober 2011 om 21:10 |
|
We hebben onze mannen zo gek gekregen. meteen kaarten besteld. Wij gaan zaterdag de 29e. Ze konden zomaar allebei en willen op stap met de jongens. Wij nemen de jongste van de buurvrouw mee. En de mannen gaan op stap met de oudste 3. Waar naar toe weten ze nog niet. Maar zelfs de achtertuin vonden ze een prima locatie. Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Wel leuk dat de mannen nu eens een keer van alles gaan ondernemen met de kinderen. En wij nu eens een keertje samen weg gaan. Meestal is het andersom. Simpelweg omdat zij nu eenmaal veel meer werken en wij nu eenmaal veel meer thuis zijn. Heb er zo'n zin in!
|
|
|
Groetjes, Clara
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 Oktober 2011 om 22:40 |
|
En gisteren was het dan zo ver. Het uitje voor de mannen stond nog niet vast. Maar voor ons vrouwen natuurlijk wel. Kinderwagen in de auto, Manuel zijn stoel er uit, maxicosi er in en op naar Rotterdam. We hebben een heerlijke dag gehad. Eerst eens lekker rondgesnuffeld. 's Middags nog eens de kramen langs en nu ook nog dingen gekocht. Ik moest een rondbreinaald 15 mm. Was even zoeken maar uiteindelijk had een kraam hem. De buurvrouw heeft een boekje en wat wol gekocht. En ik heb nog een vilt pakketje gekocht. Leuk om eens te proberen. Halverwege de dag belden de mannen. Ze zaten op schiphol. Een aardig eindje rijden bij ons vandaan. Maar ze hadden het super gehad. Daarna zijn ze wezen eten bij de Ikea. Ze hadden het reuze naar hun zin gehad. En begonnen al over volgend jaar.... Nog lekker poffertjes gegeten. En daarna nog een hele avond gezellig gekletst. De klok werd toch verzet. konden we een uurtje langer opblijven. Nu ja dat uurtje werden er zeker twee. Toch nog een uur tekort geslapen dus vanacht. |
|
|
Groetjes, Clara
|
![]() |
|
jenny1960
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 30 Oktober 2011 om 23:20 |
|
Ik ben ook geweest met mn vriendin.
Ik heb alleen twee borduurnaalden gekocht. maar het was leuk en lekker dichtbij. Zijn gelijk even naar zuidplein geweest en toen kwamen de tassen vanzelf ha ha groetjes jenny |
|
![]() |
|
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot
Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Oktober 2011 om 00:29 |
|
Wat leuk allemaal. Ik kan al genieten alleen maar van het lezen. Voor mij is het natuurlijk veel te ver of ik zou er een week-end uitstapje van moeten maken. Maar dan denk ik dat het toch wel heel duur uitvalt. Hotel + hobbybeurs + natuurlijk spulletjes die ik absoluut zou willen kopen. Jammer dus
Hier in België heb je ook wel zulke beursen, daar niet van, maar daar ben ik eigenlijk ook nooit naar toe geweest eigenlijjk is dat best dom van mij.
|
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
![]() |
|
ChantaltJH
Duizendpoot
Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Oktober 2011 om 07:44 |
|
zaterdag met mijn moeder naar de beurs geweest....... heeeeerlijk..... snuffelen, kijken, neuzen, kletsen, ideeen opdoen, wat dingen gekocht maar niet overdreven gewoon leuk!!!! Volgende week is utrecht creadoe gaan we ook samen...... leuk hoor als je met je moeder dezelfde interesses hebt!!
groetjes Chantal |
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Oktober 2011 om 18:54 |
|
We hadden eigenlijk een herkenningsteken af moeten spreken. Zodat we elkaar konden herkennen. Want we zijn elkaar ongetwijfeld tegen gekomen maar we kennen elkaar niet van gezicht. Jammer hoor. Leuk dat jullie ook genoten hebben. |
|
|
Groetjes, Clara
|
![]() |
|
jenny1960
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 31 Oktober 2011 om 23:24 |
|
Ja dat was heel leuk geweest
Ik was er vrijdag Groetjes jenny |
|
![]() |
|
Nellie
Hobbywonder
Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 15:29 |
|
Ik ben vrijdag ook geweest, eerst een paar keer rondeglopen en niet gelijk gekocht. |
|
![]() |
|
Joyce38
Duizendpoot
Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 November 2011 om 18:29 |
|
Ja ik was er ook vrijdag. Ik heb ook een frivolitespoeltje gekocht, maar dat moet ik dan nog uitvogelen hoe dat moet.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |