Hobbydoos PONCHO KAL/CAL |
Reageer | Pagina 123 5> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 September 2011 om 16:16 |
In deze CAL/KAL haken en/of breien we met elkaar je eigen poncho op je eigen tempo! *Patroon gebreide poncho 1: Dropbox KLIK / Google.docs KLIK *Patroon gebreide poncho 2: Dropbox KLIK / Google.docs KLIK
*Patroon gehaakte poncho links: Dropbox KLIK / Google.docs KLIK *Patroon gehaakte poncho rechts: Dropbox KLIK / Google.docs KLIK |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dames succes! Ik ga voor de gehaakte cape (nummer 1) in donkerpaarse Saskia |
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haak niet maar ik vind hem eindeloos. Zal zeker in donkerpaars heel mooi worden.
|
|
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
aan alle dames succes
en aan jips hiep hiep hoera |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
nog iets vergeten ik maak de cape in donker blauwe sakia
|
|
degros
Groupie Lid sinds: 16 Februari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 66 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag ik eens iets vragen , voor welke kledingmaat is die gehaakte cape Alvast bedankt voor u antwoord |
|
tammie
Hobbyguru Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga voor de cape ik kobalt blauw.
|
|
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel De cape is eigenlijk voor ieder model dame, gewoon een lekkere grote omslagcape |
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch wel paars Jips? Niet bang voor de containerschiplook? hihi
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Maar wel het mooiste containerschip in town! Als je 9 bollen van iets wilt kopen, valt de keus tegen. Ik had keus uit zwart, crème, rood, roze, aqua en grijs. Maar ik vond dan toch paars het mooist |
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
rood is ook leuk...en dan aandoen en een rieten mandje meenemen aan je arm, en dan moet je man zijn baard laten staan.
Dan zijn jullie roodkapje en de boze wolf |
|
Jenco
Duizendpoot Lid sinds: 15 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind de cape ook heel erg mooi en ga hem zeker proberen.
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh wat is dit toch moeilijk. zo verliefd op die grijze gebreide als ik was, ben ik nu bijna overstag voor die grijze gehaakte. Ligt misschien ook aan de kleur Eigenlijk vind ik je een monster Jips om de keuze zo moeilijk te maken. Maar omdat je het allemaal met zo veel enthousiastme doet en ik het ook nog zo gezellig vind vergeef ik het je
zucht... ik ga eerst de was ophangen, lekker buiten in de zon, ondertussen ga ik nadenken. Dan ga ik Marco er bij slepen mag hij mee helpen kiezen. En dan ga ik de rest van de dag gewoon maar twijfelen denk ik. Wat heb jij de eerste Cal/Kal dag gedaan? Getwijfeld. |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
ladyken
Post Options
Thanks(0)
|
hoi koningsdochter
ik kan je van je twijfelen ver lossen maak gewoon allebei en dan kan je daarna nog twijfelen wanner je welke gaat aan doen |
|
KaVL
Duizendpoot Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben van plan de grijze poncho te breien (patroon 2) lijkt me niet zo moeilijk als beginnend breister ?
Ik vraag me wel af hoe jullie de randen mooi houden? ik heb altijd geleerd dat rechte boven een averechte en omgekeerd het mooist wordt, maar bij mij is dat niet het geval .. Hebben jullie tips? |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een goeie tip ladyken. Zou natuurlijk de beste optie wezen. Maar inmiddels ben ik er uit. De was is inmiddels weer binnen, (bed inmiddels weer opgemaakt en de rest is opgevouwen) de wc is schoon, er staat een heerlijke (nu ja dat is natuurlijk altijd afwachten) appeltaart in de oven na te garen en ik heb zo'n beetje alle poncho's van drops bekeken. Ondertussen een granny gehaakt van de granny square cal. Maar dat kwam niet mooi uit met het garen. Ik weet wel welk garen ik zou willen hebben om die poncho ooit te maken. Maar of ik het ook daadwerkelijk ga kopen dat moet blijken uit deze poncho die ik nu ga maken. En dan komt nu de grote ontknoping:.... tromgeroffel.... sterker tromgeroffel... Ik blijf bij mijn eerste liefde. Ik ga de grijze breien. Maar dan niet met het garen wat ik in gedachten had. Nee, ik heb ander garen in de kast gevonden. En dat ga ik er voor gebruiken. Ooit eens gekocht om een vest voor Manuel te maken. Maar toen ik thuis kwam zag ik dat er ook een beetje roze in zat. En toen heb ik hem in de kast gelegt in de hoop dat ik er wel eens iets voor mezelf uit zou kunnen halen. @Kavl Ik denk dat je een hele goede keuze maakt als beginnend breister. Moet inderdaad prima te doen zijn. Welkom bij de club. En heel veel succes er mee. |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Clara, Ik vind ook beide gebreide heel bijzonder. En daar ging ik ook voor, niet de doorsnee poncho's die je nu in de winkel ziet hangen. Maar net met dat beetje extra wat het zelf gemaakte zo mooi maakt! |
|
|
okidoki
Duizendpoot Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er gisteren aan begonnen. Het is wel een ander model dan degene die hier staan. Maar ik had wol gekocht bij zeeman voor dikke naalden. Ik heb dan een model gevonden in één van mijn vele boeken met naald 10 en ben daar aan begonnen.
Ik hoop dat het in orde komt en dat ik jullie iets kan laten zien. |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk Okidoki! Ben benieuwd
|
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ook!
|
|
Reageer | Pagina 123 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |