Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

slagknopen? of heten ze anders?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: slagknopen? of heten ze anders?
    Posted: 30 September 2011 om 16:48
dag dames ik ben opzoek naar zo'n slagknoop maar kan ze neit vinden op het web heten ze misschien anders en zijn ze er ook in vormpjes?
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 18:25

even op google kijken kom je liroja en die verkoopt slagknopen .

welke winkel ze verkoopt weet ik niet ,onze schoenmaker slaat ze er voor je in

Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 21:25
Waarschijnlijk kun je die ook wel in een fourniturenzaak of zo'n kraam op de markt kopen?
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 11:18

Ik heb wel eens een zakje drukknopen gekocht gewoon bij een stoffenzaak die je er met een hamer in moest slaan. De eerste twee lukten prima. De derde heb ik met heel veel stress en 2 keer mislukken en hulp van Marco er uiteindelijk ook in gekregen. Toen is het hele zwikkie maar in de prullenbak beland. Eens maar nooit weer.

Heb je geen spijkerbroeken, spijkerjassen waar zo'n knoop bijzat toen je het kocht. Ik haal die knopen er altijd af en stop ze in mijn knopendoos. Maar dan heb je er maar een natuurlijk. En geen heleboel dezelfde. 

Je moet ze er inderdaad met grof geweld inslaan. Ik heb een keer een spijkerbroekje van Manuel voorzien van zo'n knoop. Die liet heel snel weer los. Gevaarlijk natuurlijk met zo'n klein mannetje. Het was toch een sierknoop. Daarna is die broek maar knooploos door het leven gegaan. 

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2011 om 20:43
jeans of spijkerknopen worden ze hier heel veel genoemd.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 07:19

Weet je wat het is met die konpen die je er in moet slaan  JE MOET HET GOEDE PLAATJE END; HEBBEN OM HET ER IN TE SLAAN  dan lukt het meestal wel en bij de fourniturenwinkel kun je ze kopen.

Ik heb ze heel heel erg veel gebruikt toen mijn jongens klein waren voor jasjes en broekjes.

en natuurlijk gaat het wel eens mis maar je hebt er meestal 10 in een zakje.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 14:40
Dat was bij mij denk ik het probleem Corrie. na twee knopen ging het tangetje wat ze er bij hadden gedaan stuk. Dus bleef de knoop niet goed zitten, verschoof hij en zat het scheeft. Dan moest Marco hem er uit halen en probeerde ik het opnieuw. Helaas zat er maar een tangetje bij. En als het al na twee keer gebruiken stuk is heb ik weinig hoop op de kwaliteit voor een volgend setje. Maar misschien heb ik gewoon het verkeerde merk gehad. Of een verkeerd gefabriceerd setje.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 18:15

Denk het wel Clara ik heb de setjes van SMS in de spuistraat en dat is een plaatje dat je kunt gebruiken om een gaatje in de stof te maken maar tevens om je drukknopen in te zetten er zit ook een hol plaatje bij voor je knoop en ik moet zeggen heb echt weinig ellende gehad.

Als je er 10 in slaat word je steeds handiger dat wel whahahahahaahhaha

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns