kinderportomonee |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Oktober 2011 om 11:24 |
Hoi weten jullie of er ok haakpatroontjes zijn voor een kinderportomonee. Karim wil zo graag zijn centjes ergens in doen toen dacht ik misschien is zijn er wel leuke patroontjes om te haken hoef niet zo groot te zijn alvast heel erg bedankt alls jullie iets weten |
|
![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb er zelf een aantal gemaakt, gewoon door een rechthoekig lapje te haken en die dan dubbel te vouwen met een flapje. Dit flapje met een (druk)koopje af te werken. Koord eraan haken zodat het portemonneetje om de nek gedragen kan worden.
|
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Hoi MIa,
Ik heb je er een aantal gemaild, waaronder fruit en insecten. Succes groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |