Breiwerk sluiten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Oktober 2011 om 14:17 |
Ik ben een poncho aan het breien waarbij 2 stukken aan elkaar gezet moeten worden.
De bovenkant van het eerste stuk wordt niet afgekant en moet aan de zijkant van het andere stuk gezet worden. Hoe doe ik dat? Is het niet eenvoudiger om het eerste stuk wel af te kanten en dan aan elkaar te zetten of is er een speciale manier voor? |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
weet niet of ik het goed begrijp moet dat misschien worden samengebreid?
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
ik denk dat het een soort mazen is . Je pakt een steek en een afkant/opzet ?lus en trekt het dan bij elkaar .De naad wordt dan wat minder dik Misschien kun je een filmpje vinden over aanelkaar mazen van breiwerk op you tube
|
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
Van het mazen heb ik inderdaad iets gevonden, maar dan met 2 kanten die niet zijn afgekant. Ik zal eens kijken of dat wat wordt.
Bedankt in ieder geval. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Crea Mo Ik kwam toevallig op de site van Jessica Tromp . Daar geven ze verschillende manieren van aan elkaar zetten van breiwerk . Er was er ook een van afgekant met niet afgekant . Misschien heb je daar iets aan |
|
![]() |
|
Ik heb het inmiddels aan elkaar gebreid, maar bedankt voor de tip Mutti!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |