Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rupsje nooitgenoeg

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bgy123 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bgy123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rupsje nooitgenoeg
    Posted: 03 Oktober 2011 om 21:48
Heeft iemand voor mij een brei of haakpatroon van rupsje nooitgenoeg?
groetjes Betty
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 00:28
is het een caterpilar dat je zoekt ?
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 07:14

Wij vinden het leuk om een beetje te weten met wie we van doen hebben dus het zou fijn zijn als je onder het kopje voorstellen jezelf even bekend maakt.

Ik denk als je het bij de knop zoeken hierboven intypt je iets vind volgens mij is het hier ooit langsgekomen en heeft er iemand zelf een patroon van geschreven.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 10:47
Originally posted by JoJo JoJo wrote:

Wij vinden het leuk om een beetje te weten met wie we van doen hebben dus het zou fijn zijn als je onder het kopje voorstellen jezelf even bekend maakt.

Ik denk als je het bij de knop zoeken hierboven intypt je iets vind volgens mij is het hier ooit langsgekomen en heeft er iemand zelf een patroon van geschreven.

Klopt, dat was ik . Als je op mijn www klikt vind je het patroon. Maar evengoed is het leuk als je je even voorstelt!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns