Bies voor afwerking vest |
Reageer |
Autheur | |
Miranda B
Newbie Lid sinds: 04 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Oktober 2011 om 21:35 |
Ik brei een bies voor de afwerking van een vest. Daarna is de opdracht: 'Pers deze naaldenn op'. Wat wordt hier mee bedoeld?
Vervolgens wordt vermeld: 'bij de steek voor steek afwerking, worden ze uitgehaald tot de basiskleur'. Wat houdt dit in? Er wordt nl. bij het aannaaien van de bies gesproken over 'steek per steek bevetsigen aan de goede kant van het werk, omvouwen en deze vastzetten op de averechte kant met onzichtbare steek. Er wordt niet vermeld over uithalen tot de basiskleur. Dit lijkt me niet anders dan een boord naaien aan een kledingstuk van stof. Wie oh wie kan mij helpen? Bvdank! Miranda |
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
Halo Miranda kun je je misschien even voorstellen, kijk hier even http://www.breiweb.nl/contents/nl/d653.html |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |