Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

films

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: films
    Posted: 05 Oktober 2011 om 20:31
Wat ik naast haken heerlijk vind is lekker (met vriendinnen) op de bank een filmpje kijken. Je voelt hem al aankomen, ik ben benieuwd wat jullie leuke/mooie films vinden (of misschien een leuke serie). Ik zal een voorzetje geven:

Leuk
- the holiday
- the proposal
- how to lose a guy in 10 days
- definitely, maybe
- step up
- pirates of the caribbean

Mooi
- my sisters keeper (wel heel zielig)
- blood diamonds (ook wel een zielige film)

Goed
- the adjustment bureau
- deja vu
- the bourne
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 20:45
Helemaal mee eens!!!
Ik ben ook van de disney films (dat heb je met kleine kinderen) en the films van Twilight vind ik ook erg leuk!
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 22:44

ik ben ook zo'n filmmens , er is niets beters om te ontspannen dan een filpje kijken en ondertussen te ziten haken , jaja ik kan dat beiden lol

in belgie hebben wij hier digitale televisie en er is niets leuker dan een hele videotheek te zien waarvan velen dan ook nog gratis te zien zijn . ik ben meer een sf- fan en een horrorfan maar tegenwoordig maken ze er niet echt goede meer

mijn nummers 1 :

inception , pirates of the carribean , paranormal activity , eigenlijk teveel om op te noemen

maar heb laatst wel een film gehad die me enorm geraakt heeft (misschien ook omdat dit over autisme gaat en wij heel dichtbij met een autistje leven ):

my name is khan !

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 07:58

Een van mijn favorieten is Con Air, de eerste keer heb ik de hele film op het puntje van mijn stoel gezeten
Ook ben ik gek op Harry Potter, Batman, films van de Muppets, James Bond.

Verder houden wij van disney, kinderfilms en ook van de oudere tv series uit mijn jeugd zoals bijv. Bassie en Adriaan, peppi en kokki, enz.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 09:04
Originally posted by dollydotteke dollydotteke wrote:

mijn nummers 1 :

inception...

Inception moet ik nog kijken, staat op het verlanglijstje. Ik heb laatst the adjustment bureau gezien (beetje hetzelfde soort film denk ik) en die vind ik ook goed. Deja vu, dat vind ik ook een goede film, ik voeg ze toe aan mijn lijstje! Ik bedacht me ook nog the bourne serie, ook een aanrader (je moet er misschien wel van houden) en blood diamonds
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 09:54

komt een vrouw bij de dokter

zo mooi zo zielig zo echt

maar ook dans films en musical films vind ik geweldig.

liefs Annette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2011 om 13:44
Bijna alle sf en fantasy films, James Dean, Hugh Grant en Sandra Bullock films, koning Arthur films, Sissi 1, 2 en 3, Gejaagd door de wind (boek en film) en als ik sentimenteel wil zijn Heidi 1 en 2 en Alleen op de wereld. Ik heb me ook altijd vermaakt met Schwarzenegger en Bruce Willis films, gewoon om eens lekker te lachen.

Ik heb ook veel dans en muziek films, o.a. van de Beatles, ik was een enorme fan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2011 om 15:01
Ik ben dol op de films waarin Julia Roberts speelt, en een film waarin ik tot tranen geroerd was Stepmom. Verder ben ik dol op romantische en komische films, maar ook met James Bond films weet ik me goed te vermaken. Maar ook musicalfilms vind ik prachtig
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns