Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

minder aanwezig wat een rot week

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: minder aanwezig wat een rot week
    Posted: 30 September 2011 om 06:33

Ik ben vanaf komen week ook wat minder aanwezig.

Mijn jongste word volgende week geopereerd en zal dan ook een tijd niet school kunnen, daarna volgt de herfstvakantie en zal ik lekker bezig zijn met de kindjes.

Ik probeer wel zoveel mogenlijk bij te lezen.

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 07:37

sucses met de operatie

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 08:00
succes met de operatie
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 08:04

heel veel succes met de operatie.

wens je jongste maar sterkte.

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 08:43
Heel veel succes met de operatie en beterschap voor je jongste....

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 08:59

een kind in het ziekenhuis is altijd spannend weet ik uit ervaring .

sterkte en beterschap

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 10:29

Ja het blijft spannend, het is nu de tweede keer voor hem bij de 1ste keer was hij pas 1,5. Nu net 4 Dus het zal allemaal wel heel erg anders zijn. Hij beseft het zich natuurlijk nu allemaal wel, dus we zijn bezig met voorbereiden enzo.

het is gelukkig dagopname dus als er geen complicaties zijn mag hij mee naar huis. Dus daar hopen we weer lekker op.

Ik hoop alleen dat de pijn mee gaat vallen, het gaat namenlijk om zijn geslachtsdeel. En de vorige keer heeft hij echt wel behoorlijk pijn gehad, gelukkig krijgt hij voldoende pijnstilling enzo, maar o o o mijn moeder hart.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 10:38
...o zo klein, dat doet een moederhart zeer, ..ik wens dan ook met jou dat het een dag -opname is .....heel veel STERKTE voor jullie allemaal en in het bijzonder voor je jonste....
groetjes geesje
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 10:41
Heel veel sterkte gewenst voor je kleine man! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en jullie van de herfstvakantie kunnen genieten!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 11:04

Ja Chantal, mijn man heeft het altijd over "de navelstreng". Die blijft, hoe oud je kind ook is.

Met dit soort dingen en andere dingen zoals schoolreisjes en kampen en zo. Pfffffffffffffffff

Heel veel sterkte de komende tijd

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 11:13
ja heel veel sterkte en leg je zoontje nu maar eens goed in
de watten want voor de kindjes doe je het toch allemaal
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 11:47
Ach toch, heel veel sterkte voor hem en ook voor jou, inderdaad, een moederhart blijft kloppen voor haar kids, als is die moeder 95 (is mijn ervaring met mijn moeder die zo oud mocht worden...!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 14:12
Of ze nu klein of groot zijn een moederhart breekt altijd als ze pijn hebben veel succes en sterkte met de operatie
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 14:35

dank jullie wel.

En inderdaad hoor hoe klein of groot het blijft moeilijk.Ik vind het infuus al erg genoeg pfff.

Mijn oudste van nu 6 is afgelopen januarie met spoed opgenomen en geopereerd  Die moest dan langer blijven 4 dagen, maar o o o o  wat een pijn doet dat zeg.

Ik hoop dat het allemaal goed gaat, en dat het goed blijft gaan zodat dit de laatste operatie is.

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 14:45

Heel veel sterkte voor je hele gezin.Het is voor de ouders (mama en papa) net zo ingrijpend een ziekenhuisopname als voor het kindje.Konden wij alles maar even overnemen op zo'n moment.

Hopelijk is het een dagopname en kan je hem lekker verwennen als hij weer thuis is.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 15:26
Veel sterkte met de operatie. Kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet. het is zo zielig als ze zich rot voelen en niet lekker zijn. Laat staan als ze echt geopereerd moeten worden. Wat hebben mijn ouders het dan makkelijk gehad zeg. Een blindedarm ontsteking, een kogeltje dat verwijderd moest worden (van een luchtbux) een knie die gehecht moest worden en een dagopname voor een kieste die uit de bijholte moest en een vinger die gehecht moest worden. En dan heb ik echt alle vier de kinderen gehad. In ruim 20 jaar tijd. Niets geen gebroken armen, buisjes, amandelen die geknipt moesten worden. Ik teken er voor om het ook zo te gaan doen. Maar dat hebben we dan weer niet voor het zeggen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2011 om 15:51

Nee helaas kan je het niet zeggen van te voren he!.

het is gelukkig maar een kleine operatie maar ja het is wel nodig, en toch een ingreep van een half uurtje word alweer ziek als ik denk dat ik daar zit te wachten pfff.

Zijn voorhuid zat vanaf baby af aan helemaal vast en kon dus niet goed plassen. Hij had bijna geen plasgaatje, met 1,5 hebben ze dus een medische besnijdenis gedaan, wel wat ingrijpender omdat de huid ook vast zat aan het  het eikeltje dat was dus 1 grote schaafwond zeg maar. Nu zit er aan de achter kant een cyste,ontsteking en zit de huid weer vast gekleefd en allemaal troep.

het moet dus opengemaakt worden helmaal weer schoon en weer toon, en bruikbaar.

Daarbij heeft hij nog 2 balltjes die steeds weg springen, dus dat is in de toekomst afwachten of dat weer goed gaat komen.  Ik geloof dat het bij 8 goed moet zijn anders moeten ze dat weer operatief doen.

Maar ja het moet wel goed.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 09:42

Afgelopen maandag nacht werd on spupje ziek.

Disndag ochtend mee naar de da, en hij heeft daar kritiek gelegen het was echt Kantje boord.

Zal jullie het hele stress verhaal besparen, maar het gaat nu goed weer goed.

Gister is mijn jongeste zoontje geopereed, en dat is gelukkig goed geaan.

Alleen nu even in de gaten houden hij krijgt wat uitslag. en jeuk, dus moeten misschien weer terug.

wat een week zeg, weinig slaap een hoop stress. pfff voel me 10 jaar ouder.

Dus ik ben minder aanwezig maar denk zeker aan jullie, wil heel graag mee doen met de cal maar kan me er echt ff niet toe zetten

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 10:39
Wat een zorgen allemaal, je hebt het behoorlijk zwaar gehad deze week. Laat die CAL maar zitten, wij zullen een duimen-along voor je doen, dat je snel weer 10 jaar jonger bent.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 10:42
Och meid ik kan me voorstellen dat je hele andere dingen aan je hoofd hebt dan een hobbyforum. Gelukkig is de operatie nu achter de rug. Veel sterkte en succes.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns