Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

enorme breinaald

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: enorme breinaald
    Posted: 09 Oktober 2011 om 09:36

goedemorgen allemaal

ik was gisteren even bij mijn favoriete wolwinkeltje In gennep en daar zag ik hele mooie wol voor een vriendin liggen Zij heeft een wintermuts zwart met een klein glittertje erin en wil daar graag een sjaal bij

ik vond van Lana Grossa Alta moda sera  heel erg mooi en zacht maar helaas  6,50 een bolletje  50 gram is 80 meter

ik wist natuurlijk niet of mijn vriendin dit mooi vond en misschien ondanks de prijs toch wilde hebben Ik mocht het bolletje zo meenemen om te laten zien Vind ze het niks dan kan ik hem terugbrengen Vind ze het wel mooi en wil ze hem hebben dan mag ik alsnog komen betalen Lief he?? en dan meer bijkopen natuurlijk

Ik vertelde dat ik ermee wilde stokhaken en vroeg naar een breinaald toen kwam ze met een houten aan Ze was de andere kwijt en ik mocht deze wel lenen Geweldig mooie naald en ik erg happy natuurlijk Wat een service!!!

Ze is nu namelijk voor twee weken gesloten ivm vakantie

ik heb nog twee bolletjes gehaald voor roezelsjaaltjes

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 10:08
Geweldig wat een service.

Als je vriendin het te duur vindt voor een sjaal, kan ze bij Zeeman zwarte Shiny kopen. Daar zit ook een glittertje in en het is krullerig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 11:06
Piet heeft ze voor mij gemaakt van een bezemsteel en daar heb ik een sjaal( meerdere ) van gebreid van de punnikbol
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 11:07
Wow, dat is nog eens service...

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 12:37
Kijk dat noem je nu vaste klantenbinding. Geweldig hoor dat ze je zo helpen daar. Zo blijf je terug komen he?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 14:18

nou inderdaad

als ik binnenkom begint ze al te lachen ik heb daar al enorm veel bolletjes gehaald voor die roezelsjaaltjes ik heb er inmiddels al 29 gebreid

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 16:46
Goed hoor, dat ze nog bestaan!!!!
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 18:17

Inderdaad, zoiets moet je koesteren, er zijn absoluut niet zoveel winkels meer met zo'n service!!

Bij Radar krijgen ze een warme douche.

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:35
Wat een service en klantvriendelijk.
Zoiets krijg je bij ons vast niet voor mekaar.

Wat zijn roezelsjaaltjes?
Zijn dat soms op een stok gebreide?

Groetjes, Tineke01
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns