gaatje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Oktober 2011 om 19:01 |
Er komt weer iets nieuws, althans voor mij, mam kan jij ook kralen haken? Nou dat lukt wel, gewoon een balletje. Maar en dat heb ik altijd met minderen, ik krijg altijd gaatjes. Ik minder aan het eind met evenveel steken als waar ik ik het begin heb gemeerderd. Hebben jullie een tip om gaatjes te voorkomen? Zoek eventueel op Google op gehaakte kralen en jullie zien wat ik maak, 10 min en de kraal is klaar.....................met gaatjes op het eind |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd op google, maar ik heb wel een ketting ervan gezien. Steek je in de hele v of in de achterste of de voorste lus in? Het kan verschil maken. En de draad hard aantrekken. En anders de gaatjes stiekem wegmazen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
Ik weet precies wat je bedoelt, ik laat altijd een iets langere draad hangen bij het afhechten en die werk ik dan in de rondte weg, je ziet er niets van en geen gaatjes.
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Ik vind het het mooiste worden als je alleen in de voorste lussen steekt met minderen.
Je kan uit allebei de lussen een lus ophalen, maar als je het heel mooi wilt hebben ( wel een beetje gepriegel) naald in 1e lus en gelijk in tweede lus, dan omslaan en door de twee lussen halen. dan gewoon verder. Probeer het maar eens. |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Goeie tips gaven julliem et een kraal ben je 10 min bezig, dus heel goed om alle tips te proberen. Bedankt
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
Goede tip om door 2 lussen te halen je ziet haast de minderingen niet,
dank je wel hoor!!! |
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |