Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht colsjaal

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht colsjaal
    Posted: 09 Oktober 2011 om 17:26
Ik ben op zoek naar een patroon van een colsjaal die 1 of 2 x om je hals kan.

Iets wat lijkt op deze van de Hema. Is er misschien iemand die hier een patroon van heeft?

Lia
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:15
kijk even anders bij creaties, daar is van de week een enorm leuke sjaal geplaatst met link waar je dat patroon kan vinden.
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:27
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

kijk even anders bij creaties, daar is van de week een enorm leuke sjaal geplaatst met link waar je dat patroon kan vinden.

Ja die heb ik al gezien, is ook erg leuk maar die is zo smal.
Lia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:39
Vorig jaar had de Telegraaf online patronen van allerlei soorten sjaals. Heb je daar al gekeken? Bij Vrouw en dan naar Hobby.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 20:24
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Vorig jaar had de Telegraaf online patronen van allerlei soorten sjaals. Heb je daar al gekeken? Bij Vrouw en dan naar Hobby.

Dank je voor de tip, hier ben ik al heel erg blij mee.
De coconband is inderdaad wel heel erg mooi. Zal eens kijken of hij niet te lastig voor me te breien is, zo ervaren ben ik niet.

Ik heb hem in ieder geval op opgeslagen.

Andere patronen blijven natuurlijk ook heel erg welkom.
Lia
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 21:13
Als je op de hobbydoos niet op het forum klikt maar op patronen en je tikt halswarmer in,zie je er heel veel voorbijkomen. Supermakkelijke en moeilijke. Ik kan geen links neerzetten,zou niet weten hoe.SUCCES.
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 21:39
O, ik zal zo meteen eens kijken. Je moet maar net de goede naam intypen.

Ik had al op sjaal en col gezocht, halswarmer had ik niet aan gedacht. Bedankt voor de tip.

Groetjes Lia

Lia
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 21:42
Zoek op Drops even bij halswarmer!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 12:05
Als het patroon te moeilijk is, kun je een simpeler patroon inbreien. Ik houd me zelden aan de precieze beschrijving.

Als je maar weet hoeveel steken en hoeveel centimeters of naalden.

wat rozengeur.
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 13:24
Bedankt iedereen voor jullie reacties.
Ga er binnenkort eens mooie wol voor uitzoeken.
Lia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 16:15
Ik zag net het item over "vliegeniersmuts" en toen bedacht ik dat Zeeman voor € 1,99 en 0,99 breiboekjes verkoopt, o.a. eentje met sjaals en een col.

Ik ben zelf allergisch voor echte wol, al is het maar 20 %, dus ik zweer bij Wibra en Zeeman wol. Ik was de spullen in een wasnetje en heb geen klachten over pluizen of lelijk worden.

wat rozengeur.
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 16:19
Ook weer bedankt voor deze tip.

Als er veel bollen in gaan is goedkopere wol een goede optie. Anders ben je er nog meer geld aan kwijt dan dat je er een kant en klaar in de winkel zou kopen.
Lia
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns