verkleedpak als draak |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ikkie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Oktober 2011 om 11:40 |
ik ben op zoek naar een manier om de vleugels te maken voor een verkleedpak van een draak voor mijn kleinzoon van 8 jaar .Hoe en waarmee kan ik vleugels maken ? welk materiaal moet kan ik daarvoor gebruiken? |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat dacht je van heel erg dunne buizen van pvc uit de zelfbouwmarkt en deze dan met een luimpistool in de gewenste vorm brengen( boven een vuurtje deze een beetje verwarmen kan je ze ook buigen ), daarna kan je deze met een leuk stofje er omheen naaien
|
|
![]() |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
drakenvleugels kan je ook aan de onderkant van de armen maken, gewoon van stof. Met desnoods pijpenraggers erin om te vormen.
Zoek maar is naar plaatjes op google |
|
![]() |
|
ikkie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 15 |
oke bedankt ik kan weer even verder uitzoeken onder de arm vast maken is denk het handigste.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Of gewoon aan de mouw bevestigen? Als hij vliegbewegingen maakt, lijkt het dan net of hij echt vliegt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Ik denk dat ik de vleugels aan de onderarm en aan de zij vast zou maken. als je lijnen erop maakt die vanaf de oksels als een waaier naar buiten lopen denkik dat iedereen dat als vleugels ziet. Op deze manier heeft je kleinzoon er ook het minste last van.
|
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
![]() |
|
ik heb inderdaad gewoon onderaan de mouwen zijn vleugels gemaakt hij heeft zelf verteld hoe hij ze wilde hebben met punten als stekels nu alleen nog even de afwerkingen en klaar is de draak
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |