Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hiep Hoera voor de Hema

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hiep Hoera voor de Hema
    Posted: 14 Oktober 2011 om 15:01
Er ligt weer wol bij de Hema, althans in ons filiaal in het centrum. O.a. voor € 1, dus met die kortingsplakkers maar € 0,85. Ik heb 3 bol en een haaknaald 3 gekocht en volgende week plak ik de korting op haaknaald 4 en 3 andere bolen. Het was lekker zachte acryl, net geschikt voor mijn poppenkinderen. En die haaknaalden ben ik altijd kwijt, dan zitten ze weer in een langlopend project.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 15:04

Jaloers... Bij ons ligt het niet, gisteren nog wezen kijken... Of zou er een kans zijn dat het vandaag is binnengekomen???

-drgini-

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 15:10
Heb vandaag nog even snel door de Hema gerend, maar geen wol gezien...

Magtelt, ik ben jaloers op jou! Ik ga verhuizen!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 15:22
Gewoon elke keer vragen en opbellen, dan denken ze dat er veel vraag naar is. Toen ik dat Hemabreiboek kocht en naar wol vroeg, zeiden ze dat het alleen online te koop was.Ze hebben ook allerlei knutselpakketjes, een hele afdeling.

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 16:28
Hier zeiden ze ook dat de wol alleen online te koop is. Misschien als ik vaak genoeg ernaar vraag....
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 16:44
Bedankt voor de tip: ik ga ook eens kijken bij de Hema. Ik heb nog diverse wolresten van de Hema liggen van vroeger. Ik was daar altijd erg tevreden over.  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2011 om 22:03
Van de Hema had ik niet meer, wel van Hans Textiel. Die had van die lekker dunne wol voor pen 2 en 2,5 voor Barbiekleertjes, maar die van de Hema van € 1 is ook lekker dun, voor 2,5 en 3. Oja ze hebben dus ook breinaalden en haaknaalden, maar niet in alle diktes.

wat rozengeur.
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 15:08
De Hema verkoopt voorlopig alleen wol in de grotere filialen, ze willen eerst kijken of het aanslaat. Dit kreeg ik als uitleg te horen bij de klantenservice van het (kleine) filiaal in ons dorp.
Groetjes, Catherine.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 21:27
Nu maar hopen dat onze Hema een grote is. we hebben zo wie zo een restaurant. Is dat een graadmeter?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 21:52
Ik denk het wel, want twee filialen in buitenwijken hebben een Hema zonder restaurant, alleen die in het centrum heeft er één. Lekkere kaasbroodjes.

wat rozengeur.
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2011 om 22:21
Hier inderdaad wel wol in het centrum, niet in een wijkfiliaal... Massaal kopen in de grotere zaken en dan maar hopen dat alle zaken het gaat verkopen...
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2011 om 00:14

Bij ons ook nog niet. Wel een restaurant waar mijn dochter en ik 1x in de week gaan ontbijten voor 1,00 euro per ontbijt. Lekker een stokbroodje met gebakken ei en spek, kopje koffie en een warme croissant met een jammetje erbij.

Gezellig hoor. Nu maar hopen dat de wol ook komt.

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2011 om 09:48
Ik zal morgen voor het bezoekuur (of anders erna) hier eens in de stad gaan kijken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns