gezocht gratis carnavals naaipatroon non |
Reageer ![]() |
Autheur | |
anke kommeren ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Oktober 2011 om 20:56 |
hallo!
ben voor mijn werk op zoek naar een naaipatroon voor 'n verkleedpartij; we willen zo'n 10 keer een nonnenhabijt maken in verschillende maten. Wie heeft er een patroon? Er moet natuurlijk ook een kap bij.... half november willen we de pakken klaar hebben, dus wie kan ons (snel) helpen aan patronen?! ![]() |
|
gr. Anke
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb een site gevonden waar nonnenkleding te koop is voor verkleedpartijen. Op zich niet duur en door het zelf te naaien zal je niet veel goedkoper klaar zijn. Als je een beetje handig bent, lijkt me de eenvoudige zwart en wit-outfit van de Trappistinnen niet al te moeilijk om eventueel zelf te tekenen en te naaien.
Succes ermee ![]() Kamilla http://www.shopwiki.nl/kostuum-Non Ps: de link doet het niet, dus even kopiëren en plakken in Google. ![]() |
|
![]() |
|
anke kommeren ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
|
|
gr. Anke
|
|
![]() |
|
Bedankt!
De voorbeelden zijn goed om na te tekenen, we willen er toch minimaal 8 hebben, en dan loont het zich wel om te naaien hoor..... Ondertussen zoek ik nog maar even verder naar patronen, ben erg leuke tegengekomen al, maar de trappistin zit er nog niet bij ![]() |
|
gr. Anke
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik ken een carnavalsclubje die altijd in twee maten de pakken kopen en ze verder namaken misschien een ideee? |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |