Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Meer mogelijkheden met bezemsteelbreien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Margje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Margje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Meer mogelijkheden met bezemsteelbreien
    Posted: 19 Oktober 2011 om 15:12
Zie www.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 15:47
Back to Top
Margje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Margje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 15:51

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Foto's plaatsen is heel makkelijk...

Ik weet ook wel hoe dat moet Ieke en het is juist de bedoeling dat ze hier niet neergezet worden, anders had ik dat zelf wel gedaan

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 15:52
Originally posted by Margje Margje wrote:

Ik weet ook wel hoe dat moet Ieke en het is juist de bedoeling dat ze hier niet neergezet worden, anders had ik dat zelf wel gedaan

wat is het dan het  verschil. of we ze nou op je blog bekijken of hier?

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 16:25
Tis zoveel makkelijker voor de meeste dames om ze hier te kunnen bekijken. Niet iedereen beschikt over een pc die het aankan om van alles te openen. Daarom is er al meerdere malen het verzoek gedaan om gewoon hier je foto's te plaatsen...
Back to Top
Margje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Margje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 16:28
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

[QUOTE=by Ieke]Foto's plaatsen is heel makkelijk...

wat is het dan het  verschil. of we ze nou op je blog bekijken of hier?

Wat dacht jezelf????????????

Het gaat erom dat iemand anders zich zonder te vragen met je spullen bemoeit en dat vind ik niet leuk.

Margje

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 16:49
Ik ben het helemaal met Ieke eens. Als je hier iets wilt laten zien, plaats dan hier je foto. Als ik hier een berichtje zie met 'kijk op www' dan kijk ik helemaal niet verder. Dat geeft mij het gevoel dat de ander er geen moeite voor wil doen het hier te plaatsen, nou dan hoeft het voor mij in de meeste gevallen ook niet meer. Ik heb geen zin om mee te helpen het aantal bezoekers van een blog op te krikken door op www-knopjes te klikken.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 16:57
Heel mooi
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 19:42

Mogen er geen foto's meer geplaatst worden? Ik vind het altijd wel leuk om gelijk te kunnen zien wat een ander gemaakt heeft zonder dat ik ergens op moet klikken. Ik plaats wel altijd een foto, ik vermeld er wel meestal bij dat de foto's in het groot te zien zijn op mijn blog (ik vind dat image schrink niks of hoe je dat ook schrijft). Ik krijg ook wel hits via dit forum maar het meeste komt via Google, erg hard oplopen doet het dus niet via hier.

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 19:43

Vergeet ik helemaal te reageren op je haakwerkje

Ik vind het er heel schattig uit zien Margje

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 20:00
Originally posted by *Grietje *Grietje wrote:

Mogen er geen foto's meer geplaatst worden? Ik vind het altijd wel leuk om gelijk te kunnen zien wat een ander gemaakt heeft zonder dat ik ergens op moet klikken.

Juist wel!
Blessed to be a blessing
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2011 om 20:02
Ik ben trouwens wel benieuwd Margje, waarom je er zo faliekant op tegen bent dat je foto hier werd geplaatst.

Jij wilt dat we zien wat je hebt gemaakt, we vragen er niet zelf om...
Blessed to be a blessing
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2011 om 07:49

Ik snap het ook niet,

maar de creatie is prachtig.

Back to Top
Margje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Margje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2011 om 11:08
Ik ga hier verder niet over in discussie.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2011 om 11:09

Ik ga hier verder niet over in discussie.

Jammer! Mn vraag was namelijk om je te begrijpen...
Blessed to be a blessing
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2011 om 20:03
Eigenlijk jammer dat je het niet uit wilt ( kunt ) leggen. Ik ga ook niet zo gauw naar www.
Heb het hier al druk genoeg , en wil dat
toch wel een beetje bijhouden. Was twee dagen wat grieperig en zit nu al een uur op de hobbydoos!
Puur voor de gezelligheid!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.110 seconden.
Lang Yarns