Gevoerd baby broekje naaien. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sanne Hulshof ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Oktober 2011 om 16:36 |
Hallo,
Ik ben net begonnen met naaien en nu vroeg ik me af. Hoe kan ik een gevoerd broekje maken voor mijn zoontje. Welke stof kan ik het beste gebruiken e.d. Alle reacties en tips zijn welkom. Al vast bedankt. groetjes Sanne |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
welkom Om te beginnen hoe oud is je zoontje ?? Voor een heel kleintje zou ik gewoon badstof of tricot gebruiken om het broekje van te naaien . Als voering zou je dan dunne katoen kunnen nemen of wat dunnere tricot . Bij een wat ouder ventje wordt het al gauw denim of ribcord voor het broekje en dan ook een dunne katoen om te voeren of eventueel zachte dunne tricot . Maar voor een beginner vind ik het voeren een hele klus .Ik vind het dapper dat je het wilt proberen succes Misschien heeft een ander wel veel betere oplossingen
|
|
![]() |
|
Sanne Hulshof ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Dank je voor de tip. Ik wist niet dat het zo'n klus was.
Mijn zoontje is 6,5 maand. Wil vast kleren maken voor de winter. Heeft nu nog maat 68 en wil 74 gaan maken. Groetjes |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Mischien ligt er al een Knippie in de winkel of in de bibliotheek. Je mag - voorzichtig - het patroonblad eruithalen om patronen over te trekken van de bieb.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dat is een slim idee. Ik zal eens even gaan kijken bij de
bieb. Nog helemaal niet aan gedacht. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |