Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

reacties op werkstukken

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: reacties op werkstukken
    Posted: 25 Oktober 2011 om 17:01

Bij even bijpraten beschreef ik de reactie die ik kreeg op de Kate-omslagdoek.

Dat doet je goed wanneer je een leuke reactie krijgt he.

Ik ben best benieuwd naar de reacties die jullie krijgen op wat je zelf maakt.

Groetjes  Jolly  

Groetjes van Jolly

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 20:26
Ik vind ook altijd dat ik leuke reacties krijg. Laatst zat er een hele mooie bij: iets van prachtig, net als je andere werken , toen was ik wel gevleid.
Back to Top
Keetje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Keetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 20:48

Jolly,

ik schreef juist vanmiddag een bedankje in mijn onderwerp "driehoek omslagdoek"

in Mijn creaties omdat ik de ontvangen reacties zo leuk vond.

groet

Arga

elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 20:55
ik vind de reacties altijd leuk om te krijgen bedank dan ook voor de reacties
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 22:13
Ik krijg hier altijd al leuke en fijne reacties. Het leukste zijn de reacties die ik van de omgeving krijg. Ik had een keer een Perry gemaakt, en het vriendje van onze oudste zei: "Weet je hoe vet gaaf!" Van een 10-jarige vind ik dat een heel leuk compliment. En een ander vriendje wilde er ook heel graag één. Dat vind ik ook al een compliment op zich. Dat zijn wel de reacties waar ik het voor doe zeg maar.
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 02:31
Ik vind het geven van een reaktie ook heel leuk.  Tenslotte heeft de maker er toch zijn energie in gestoken en een complimentje kan zo'n deugd doen.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 08:06

ik vind het ook altijd ontzetten leuk als ik positive reacties krijg. maar mijn ouders zijn niet zo van het handwerken e vinden het oudbollig en dus krijg ik vaak te horen dat het niet mooi is of ze zeggen gewoon niks en praten erover heen.

dat vind ik soms wel moeilijk maar ik weet dat er een heleboel andere zijn die ze wel mooi vinden. en dat doet me goed.

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 08:51
Tja en wat te denken van de opmerking heb je niet iets
beters te doen dan dit? Steekt wel erg vind ik. Een
compliment is altijd fijner.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 09:17
esthertje: ik ken het gevoel. Hier in mijn familie word er ook niet over gepraat...maar ik haak gewoon verder. Mijn kinderen vinden het geweldig en manlief vind het leuk dat ik lekker bezig ben die bemoeit zich er verder niet mee. Verder in mijn omgeving krijg ik weinig reacties...maar krijg ik hier genoeg complimenten om met deze verslavende hobby door te gaan.
groetjes Karina
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 09:37

ook ik vindt het natuurlijk leuk om comlimenten te krijgen maar ook vindt ik het leuk om ze te geven want iemand een compliment geven maakt hem weer wat blijer. mijn ouders vinden het geweldig dat ik ook aan handwerken doe mijn moeder doet het ook en mijn kinderen die bedenken vaak wat ik ga maken . verder in mijn omgeving krijg ik ook wel leuke reacties ,maar sommige zeggen ook vaak heb je niks beters te doen .maar daar trek ik me niks van aan .ik kan handwerken zei waarschijnlijk niet .mijn man vindt het heel leuk  dat ik kan handwerken en bemoeit zich er niet mee . ik  heb hem al geleerd hoe je moet borduren en hoe je moet haken en breien dat kon hij al .

groetjes monique

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 10:10
meiden niets van aantrekken ik vind complimenten krijgen
voor een werk dat je af heb ook heel leuk
de personen met een negatieve reactie of ze kunnen het niet
of zijn gewoon weg jaloers
tot nu toe heb ik nog niets negatief gehoord in mijn
omgeving en zeker niet op dit forum
dus meiden gewoon verder doen
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 11:06

ik vind het heel leuk mijn creaties te laten zien en de eventuele complimenten in ontvangst te nemen

Ik ben trots op wat ik maak al lukt het niet altijd even goed allemaal of wordt het niet wat ik ervan verwacht

hier vind ik mensen die het leuk vinden wat ik maak en in mijn omgeving zijn dat er maar heel weinig helaas

Ook sta ik open voor eventuele kritiek over hoe ik iets gemaakt heb en hoe ik dat anders misschien beter kan doen

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 12:24

Als ik hier zo de reakties lees, dan ben ik in een voorberechte situatie.  Ik word in overvloed gecomplimenteert door mijn man en vrienden. Soms zelfs tot vervelends toe.  Iedereen vindt altijd alles zo mooi en prachtig, en staan vol bewondering dat ik dat kan. Je houdt het niet voor mogelijk.  Soms dan denk ik, komaan zeg, daar is nu toch niets aan, geef eens eerlijk jullie mening, vinden jullie dat nu echt zo mooi en buitengwoon prachtig, of zeggen jullie dat maar om me blij te maken?    Zo zie je maar, het is nooit goed hé de ene te veel de andere te weinig  De enige die hier negatieve reakties geeft is mijn jongste dochter, maar ja, die haat alles wat maar naar breien ruikt, dus dat is ook geen referentie  Mijn oudste, die plaats maar bestellingen en die is altijd vol trots als ik weer eens iets aparts gemaakt heb.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 12:29

Een moeder die ik goed ken van school was zwanger van de 3e en ze wist dat ze een zoontje kreeg, na 2 dochters.

Dus ik zei tegen haar: Ik ga leuke blauwe slofjes voor je breien! Ja hoor zei ze hard  jij en breien!

Toen ik na de geboorte met de slofjes aan kwam, keek ze er met rode wangen naar en bedankte ze me hartelijk. Ze vond ze super leuk en maakte haar excusses omdat ze gelachen had

Dit zijn ze!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 14:01
Ik krijg best positieve reakties en daar groei ik helemaal van!
Ik ben nu bezig voor mijn vriendin om een Kateshawl te maken. Ze vond de mijne zo mooi. Dat is echt leuk. Mijn man vindt er niks aan. Tja, smaak kun je niet dwingen hè.
Ik heb ook een paar kuikentjes en een muis gemaakt die heel leuk geworden zijn.
Ik doe mezelf versteld staan en dan is het wel prettig als andere mensen positief reageren.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 14:11

Vaak moeten mensen een beetje lachen inderdaad als je verteld dat je grote hobby haken en breien is. Maar als ze zien wat je maakt zijn ze toch vaak wel enthousiast. Ik maak tenminste weinig negatieve reacties mee in mijn omgeving. Maar in beide families wordt gehandwerkt en ik heb een paar buurvrouwen om mij heen die veel handwerken. Dat is een bevoorrechte positie. Als ik soms lees hoe weinig handwerkers anderen om zich heen hebben is dat wel heel jammer.

De mooiste reactie wat ik tot nu toe gekregen heb is van een niet breiende buurvrouw die geen kinderen kan krijgen. Toen ze hoorde dat ik van Manuel zwanger was kreeg ik een patronenboekje met babykleertjes van haar. Dat vind ik zo ontzettend bijzonder. Ze is nu bezig met adoptie. En een ding weet ik zeker: hun toekomstig kindje krijgt van mij een zelfgebreid kledingstuk. Het liefst uit haar cadeau gegeven boekje natuurlijk.

Ik probeer hier op het forum altijd op elk werkstuk te reageren. Vind het leuk om een compliment te krijgen. Dus ook leuk om te geven. Omdat ik weet dat die ander daar net zo van geniet als ik geniet van de complimenten die ik krijg.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 14:21
Ik moest gisteren eerst bij de doktersassistente zijn en later bij de dokter, dus ik zat lekker te haken in de wachtkamer. Dat lokte een hele discussie uit over hoe leuk dat tegenwoordig weer was en al die leuke dingen die je zelf kunt maken en iemand gaf weefles op de lagere school. Daar trekken ze een hele middag uit voor handwerken en koken, halverwege wisselt de groep dan van bezigheid.Het was gewoon jammer dat ik weggeroepen werd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Keetje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Keetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 14:22

Wat jammer als je naaste omgeving zo lauw reageert, des te knapper dat jullie doorzetten en toch zelf het plezier in je werk blijven houden.

Mijn beide dochters (42 en 45 jaar) vinden het nog altijd leuk door mij gehandwerkte spullen te krijgen.Af en toe een lekkere trui of zoals nu een omslagdoek. Die worden echt met plezier gedragen en de complimenten die ze krijgen van vriendinnen worden altijd vol trots doorverteld. Kleinkinderen heb ik niet, het is dus altijd het grote werk en af en toe een mooie sjaal voor een vriendin. Diertjes en frutseltjes liggen me niet zo dus die maak ik niet.

groetjes

Arga

elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 15:39
Een reactie is denk altijd leuk om te krijgen! Wil het weekend ook proberen om onze creaties te plaatsen...ben benieuwd!
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 17:09

Wat fijn om zo elkaars ervaringen te delen wat de reacties op onze creaties zijn.

Heel herkenbaar ook. Complimenten krijgen is leuk, maar geven ook, het zijn de kleine dingen die het doen. En dan de reacties als; heb je niets beters te doen, nou het is een zegen als je het in je vingers hebt om creatief bezig te kunnen zijn en er nog van te genieten ook. Er zijn ook mensen die niets kunnen op creatief gebied en het simpelste handwerk geweldig vinden. Weer anderen vinden dat in de winkels alles te koop is en het zonde van de tijd vinden om iets te leren maken. Het geeft mij veel voldoening om iets zelf te maken, je kunt er zoveel kanten mee op.  Inderdaad reageren sommigen helemaal niet op iets wat je gemaakt hebt, het kan jaloersheid zijn. Zelf heb ik wel meegemaakt dat diegene toen later vroeg of ik voor haar hetzelfde wilde maken, het ging om een kledingstuk.

En wat leuk wanneer met je haakwerk bij de dokter zit te wachten en komt een heel gesprek over handwerken.

En Jips die babyslofjes zijn enig.

Wat voor reacties er ook komen positief of negatief, het gaat er toch om wat we er zelf van vinden en de ontspanning die het geeft tijdens haken en breien en dan de voldoening als ons werk af is en geslaagd is.

groetjes Jolly

Groetjes van Jolly

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns