rand om deken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Oktober 2011 om 11:25 |
goedemorgen allemaal
Mijn oudste dochter heeft mijn nieuwe wolletjes gezien en vond ze mooi MAAR haar gebreide deken is nog niet af zei ze hoe kan je dan aan een andere beginnen mam? tja ze heeft gelijk en nu weet ik ook waarom hij niet af is ik moet nog een mooie rand erom heeen haken Er zit al een rij vasten omheen daar wil ik iets moois om haken maar weet niet wat!! heeft iemand een leuk idee voor een gehaakte rand? ik mag niet aan een nieuw project beginnen voor deze af is uiteraard snappen jullie dat |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
whaha gelijk heeft ze ik heb om één van mijn dekens de rand van de kate sjaal gehaakt. |
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Een rand schelpjes? *5 stokjes in 1 vaste, 1 vaste* en dit herhalen.
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
leuk !!! bedankt |
|
Chris
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik haak franje door een rijtje lossen terug te haken met halve vasten, het aantal kun je zelf bepalen, dan drie vasten ertussen en weer zo'n franje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
dames is ben begonnen met de rand Ik vond het schelpje erg mooi maar dat lwerd niet echt mooi er zit elastan in de draad (gedifra) en dat trekt te veel Ik maak nu gewoon in 5 vatsen 5 stokjes en dan 1 vaste wordt ook leuk!! hij is bijna af even voor het eten zorgen en dan gauw afmaken dochterlief is naar een feestje en komt vanavond pas thuis rond 20.00 uur dat zal een verassing zijn!!! joehoe hoop straks een foto te plaatsen |
|
Chris
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik ben benieuwd!
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
wikkie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
Heb je wat gestuurd maar ik zie nu dat je deken al af is.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |