jongenstrui mt.98 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Oktober 2011 om 10:55 |
Misschien denken jullie: Hé, is die kleinzoon gekrompen?
Ik heb nl. al eens gevraagd om een trui voor een 8 jarige. Maar nee, er is nog een kleinzoon, 2 jaar, en maat 98 en zijn moeder wil graag een kabel-trui o.i.d. gebreid hebben. Op Garnstudio staan er een paar, maar rond gebreid!! Kan ik nog steeds niet! En verder is er voor deze maat niets te vinden.Is er iemand die me wil/kan helpen? Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je kan toch ook met twee pennen die patronen breien van garnstudio .? De helft van het aantal steken opzetten en dan gewoon je armsgat minderingen maken . |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Ik had er een paar gescand voor iemand anders, ze zijn iets te groot. Vee succes met het rekenen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Als je rondbreit, is het telpatroon toch voor rondbreien, of denk ik nu krom(rond)? Magtelt, komt het huis naast julllie op korte termijn vrij?
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
daar zeg je me wat
Dus bij het rondbreien een toer zonder patroon . Ik kan wel met een rondbreipen overweg maar doe het toch liever met twee . succes |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Ja Pippie, er staat een huis te koop naast onze buren. Wel een eengezinswoning met twee trappen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Oei, dan wacht ik nog maar even. Denk niet dat ik met de scootmobiel de trappen op kan
![]() |
|
![]() |
|
We hebben het al bekeken voor Tons enkel, er kan een liftje in van beneden tot de zolder. Dus we hoeven niet weg, als het lopen moeilijker wordt. Ik zeg altijd dat ik pas ga verhuizen als al mijn wol opgebreid is.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ik hoor het al, jij woont heerlijk naar je zin. Houden zo.
En of het nog zo leuk is als ik naast je woon???? Ik blijf maar in Zutphen, oké ? |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Hoi Pippie, Ben een paar daagjes weg geweest en lees nu jouw verzoekje. Heb je al een kabeltruitje in maat 98? Ik heb een leuke gevonden in een breiblad wat ik gister gekocht heb,zit alleen een klein ritsje in.Als je interesse hebt,wil ik wel foto plaatsen. groetjes Frea |
|
![]() |
|
![]() |
|
Als je mij het patroon zou willen sturen, heel graag!!
Het is net een maat, die niet meer in babyboeken staat, en nog niet bij kleuters, die beginnen bij 104/110. Ik zou er erg blij mee zijn! Groetjes Wil B. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |