Figuren strips Nero en Co |
Reageer ![]() |
Autheur | |
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Oktober 2011 om 12:31 |
Al jaren ben ik op zoek naar een brei- of haakpatroon van 1 van deze figuren of eentje dat er sterk op lijkt. Kent iemand zo'n patroontje of kan me zeggen waar ik het kan vinden/kopen ?
Voor diegene die ze niet kent de hoofdpersonen zijn : Nero en zijn vrouw, Adhemar, Petoetje en Petatje, Duizendfloot, mr en madam Pheip.( Via google afbeeldingen kan je duidelijke foto's zien) Alvast bedankt voor het meedenken ![]() |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb me suf gezocht op internet maar niks gevonden.
Sorry. |
|
![]() |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Bedankt Inge voor het zoekwerk !
Loop ik niet alleen suf ![]() Ik vrees dat ik tussen mijn 'eetpatronen' zal moeten zoeken en het de wafelenbak zal worden ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Ik ken Nero en Co wel, maar ik heb er nog nooit haak- of breipatronen van gezien. Ze lijken me ook wel moeilijk om een patroon van te verzinnen.
|
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
nog niet tegengekomen, enkel de wafels gezien en geproefd.
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb ooit een mannetje of kaboutertje gezien die mits enkele aanpassingen voor Nero kon doorgaan......
Luc : wafels heb ik maar een patroon van een wafelijzer dan weer niet ![]() |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Dan kan een creatieve geest weer inspiratie aan opdoen, een wafelijzer haken
![]() |
|
![]() |
|
Ik heb wel een barbeque mits wat aanpassingen misschien ?
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Van een barbeque een wafelijzer maken? Dat ben je wel heel creatief
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Zonet een pannenkoekenpan gevonden.... ik kom al in de buurt
![]() Toch blijf ik eerst nog zoeken naar een kale man met een rond gezicht (type kabouter zonder muts en zonder baard) |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |