Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

het ergste achter de rug

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: het ergste achter de rug
    Posted: 31 Oktober 2011 om 08:02

zoals jullie weten moest mijn zoon afgelopen donderdag onder het mes. het is allemaal wat anders gelopen dan dat zou moeten. hij is begin september gediagnostiseerd met een liesbreuk. even schrikken maar niks levensbedreigend. afgelopen donderdag was het dus zover. ik heb hem helemaal weg mogen brengen en ben bij hem gebleven tot hij sliep. en dan zouden we binnen het uur een berichtje krijgen dat mijn man bij hem in de uitslaapkamer mag komen om hem niet alleen wakker te laten worden maar dat er een bekende bij zou zijn. toen begon het wachten. maar het uur verstreek en niks gehoord na bijna 7 kwartier maar eens aan de zuster gevraagd wat er aan de hand was want het was nu bijna het dubbele aan tijd en we hoorde maar niks. waren ze pas net met hem klaar en mijn man mocht 5 minuten later naar hem toe. ik bleef op de afdeling wachten tot ze met zn tweetjes terug zouden komen. komt de zuster evenlater naar mij toe. ze had mijn man naar michael gebracht en er stonden 3 artsen op hem te wachten. dat zegt vaak al genoeg. wat bleek nou. michael had helemaal geen liesbreuk maar een zaadbal in zijn onderbuik zitten. vanaf spetember hebben dus 3 artsen de verkeerde diagnose gemaakt. we schrokken heel erg en er kwamen heel wat vragen bij ons binnen. :wat heeft dat voor gevolg voor de toekomst omdat hij al 11 jaar is? de arst is 'smiddags nog bij zijn bed geweest en vond het raar dat het consultatieburo nooit wat heeft gemerkt want het balletjes zat zo verkleeft dat dat niet van de laatste paar jaar is maar al heel lang als het niet altijd al is geweest. zelf maakte hij ook zijn verontschuldiging dat hij het zelf ook niet goed had gezien, dat vonden we wel heel netjes. de operatie op zich is goed verlopen en michael hersteld heel goed. alleen rechtop zitten is nog heel pijnlijk maar dat zal snel wel beter gaan.

zo ik heb geloof ik het gehele verhaal hier geschreven. ik hoop niet dat jullie het erg vinden. wat wij zelf het ergste vinden is dat bij de eerste pijnlijke buik en het vinden van de bobbel in de buik ik tegen de huisarts zei dat ik dacht dat het zijn balletje was. nee zei ze dat kan niet. dit is echt een liesbreuk. maar ze heeft niet eens aan de buik gevoelt maar is helemaal op ons verhaal afgegaan. foutje? echt wel. zal me benieuwen of ze nog iets van zich laat horen.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:05

O Esther, meid wat een verhaal!

Wat een grove fout is hier gemaakt zeg. Inderdaad had het consultatieburo dat al lang kunnen constateren en zo'n arts die dan op een verhaal afgaat en niet een onderzoekje doet.

Ik vind het heel vervelend voor je zoon. Dit had al jaren geleden opgelost kunnen en moeten worden. Ik ben benieuwd of je hier nog wat van hoort!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:45

Je gelooft je oren toch niet als je zoiets hoort? Gelukkig is het nu opgelost ben ook benieuwd of je er nog iets over hoort. Beterschap voor je zoon.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 09:24
HOI ESTHER,DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN HE,JE MERKT STEEDS MEER DAT ER FOUTEN WORDEN GEMAAKT,WAAROM LUISTEREN ZE NIET NAAR DE MOEDER ALS HET EROP AAN KOMT,MAAR GOED JE ZOON IS GELUKKIG GEHOLPEN IK WENS JULLIE BEIDE VEEL BETERSCHAP TOE,
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 09:30

dank jullie wel voor de beterschap.

het is echt niet te geloven maar wel waar.

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 09:36

tja erg hoor als je dit leest . Hopelijk herstelt je zoontje snel en is alle reden tot ongerustheid voorbij . Maar zo zie je maar weer dat ook dokters zich kunnen vergissen en als alles goed afloopt is er geen vuiltje aan de hand , maar bij sommige vergissingen kan het ook anders uitdraaien , en wat dan ? ....... sorry mevrouw ?

ik wens jou zoontje veel beterschap toe en verwen hem nu maar lekker , want dat heeft hij zeker verdiend

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 10:04
Heel veel beterschap voor je zoontje... Wat een verhaal... En een huisarts die zelf niet even voelt, kijkt,of wat dan ook maar... Vind ik verkeerd!!!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 11:05

Jeetje wat een verhaal.

Hopenlijk heeft het geen gevolgen voor zijn zaadbal

heel veel sterkte met het herstel.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 11:33
Wat een verhaal, wat ik het ergste vind is dat die diagnose zelfs door 3 verschillende artsen verkeerd is gesteld. Waar kun je dan nog op vertrouwen? En heel raar dat ze dat bij het CB nooit gemerkt hebben. Het indalen van de zaadballetjes wordt door hun altijd bij jongens gecontroleerd, volgens mij t/m het laatste bezoek bij bijna 4 jaar. Maar misschien is het toch mogelijk dat het daarna gebeurd is. Wel heel akelig. Ik hoop dat hij er snel van opknapt en dat hij er verder geen pijn of last aan overhoudt.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 12:07

Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Wat een verhaal, wat ik het ergste vind is dat die diagnose zelfs door 3 verschillende artsen verkeerd is gesteld. Waar kun je dan nog op vertrouwen? En heel raar dat ze dat bij het CB nooit gemerkt hebben. Het indalen van de zaadballetjes wordt door hun altijd bij jongens gecontroleerd, volgens mij t/m het laatste bezoek bij bijna 4 jaar. Maar misschien is het toch mogelijk dat het daarna gebeurd is. Wel heel akelig. Ik hoop dat hij er snel van opknapt en dat hij er verder geen pijn of last aan overhoudt.

er is hier ook bij  mijn oudste na gekeken bij de schoolarts met 6 jaar.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 12:11
Originally posted by linda1959 linda1959 wrote:

tja erg hoor als je dit leest . Hopelijk herstelt je zoontje snel en is alle reden tot ongerustheid voorbij . Maar zo zie je maar weer dat ook dokters zich kunnen vergissen en als alles goed afloopt is er geen vuiltje aan de hand , maar bij sommige vergissingen kan het ook anders uitdraaien , en wat dan ? ....... sorry mevrouw ?

ik wens jou zoontje veel beterschap toe en verwen hem nu maar lekker , want dat heeft hij zeker verdiend

...nee wij kregen niet eens sorry, omdat wij het hadden laten onderzoeken.

groetjes geesje
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 12:13
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

zoals jullie weten moest mijn zoon afgelopen donderdag onder het mes. het is allemaal wat anders gelopen dan dat zou moeten. hij is begin september gediagnostiseerd met een liesbreuk. even schrikken maar niks levensbedreigend. afgelopen donderdag was het dus zover. ik heb hem helemaal weg mogen brengen en ben bij hem gebleven tot hij sliep. en dan zouden we binnen het uur een berichtje krijgen dat mijn man bij hem in de uitslaapkamer mag komen om hem niet alleen wakker te laten worden maar dat er een bekende bij zou zijn. toen begon het wachten. maar het uur verstreek en niks gehoord na bijna 7 kwartier maar eens aan de zuster gevraagd wat er aan de hand was want het was nu bijna het dubbele aan tijd en we hoorde maar niks. waren ze pas net met hem klaar en mijn man mocht 5 minuten later naar hem toe. ik bleef op de afdeling wachten tot ze met zn tweetjes terug zouden komen. komt de zuster evenlater naar mij toe. ze had mijn man naar michael gebracht en er stonden 3 artsen op hem te wachten. dat zegt vaak al genoeg. wat bleek nou. michael had helemaal geen liesbreuk maar een zaadbal in zijn onderbuik zitten. vanaf spetember hebben dus 3 artsen de verkeerde diagnose gemaakt. we schrokken heel erg en er kwamen heel wat vragen bij ons binnen. :wat heeft dat voor gevolg voor de toekomst omdat hij al 11 jaar is? de arst is 'smiddags nog bij zijn bed geweest en vond het raar dat het consultatieburo nooit wat heeft gemerkt want het balletjes zat zo verkleeft dat dat niet van de laatste paar jaar is maar al heel lang als het niet altijd al is geweest. zelf maakte hij ook zijn verontschuldiging dat hij het zelf ook niet goed had gezien, dat vonden we wel heel netjes. de operatie op zich is goed verlopen en michael hersteld heel goed. alleen rechtop zitten is nog heel pijnlijk maar dat zal snel wel beter gaan.

zo ik heb geloof ik het gehele verhaal hier geschreven. ik hoop niet dat jullie het erg vinden. wat wij zelf het ergste vinden is dat bij de eerste pijnlijke buik en het vinden van de bobbel in de buik ik tegen de huisarts zei dat ik dacht dat het zijn balletje was. nee zei ze dat kan niet. dit is echt een liesbreuk. maar ze heeft niet eens aan de buik gevoelt maar is helemaal op ons verhaal afgegaan. foutje? echt wel. zal me benieuwen of ze nog iets van zich laat horen.

wat een verschrikkelijke ervaring voor jullie, gelukkig is het goed afgelopen.......

ik wens jullie en zoontje heel veel STERKTE, want ook deze ervaring moet je verwerken........

groetjes geesje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 12:21

a geesje dat is zo.

we hadden voor de operatie alles uitgelegt wat een liesbreuk is en vanalles op het web laten zien.

en nu zit hij weer met allerlei vragen.

kunnen we overnieuw beginnen met alles.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 14:54

Hoi Esther

Om te beginnen wens je zoontje veel beterschap en hem eens lekker verwennen.Dat is wel een naar verhaal zeg ,kan je er niet mee naar een dienst gaan en vragen wat jullie te doen staat nu en dat je meer uitleg wil omdat ze met 3 artsen een verkeerde diagnose gestelt hebben een liesbreuk of een teelbal in de buik dat is wel een veschil hoor

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 18:57
Esther,
geef je zoontje maar een heel dikke knuf van mij hoor
Het is heel naarw at hem is overkomen.
Praat veel methem en hij zal er snel over zijn gezien zijn jeugdige leeftijd.
Groetjes en sterkte voor jou
Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 19:42

Dat was even flink schrikken. Heel vreemd dat er verschillende artsen de zelfde fout maken. En dat ook op het cb en later de schoolarts er niets van hebben gemerkt. Je zou bijna denken dat het bijna niet te merken is het verschil. Maar het lijkt mij dat ze zo iets toch wel zouden zien.

Sterkte met het herstel voor jullie zoon. En succes met alles uitleggen. Fijn dat jullie dat doen. Dat geeft hem het gevoel dat jullie er echt voor hem zijn.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 20:20

Esther,heel veel beterschap voor je zoontje,hopelijk knapt hij snel op.

groetjes Frea.

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 21:29
wát een schrik Esthertje...sterkte voor hém maar ook voor jullie !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 10:19
Wat een naar verhaal en wat zal je een zenuwslopende tijd hebben doorgebracht, omdat je maar niks hoorde!!!
Verwen hem maar lekker, en beterschap hoor!
Back to Top
Francis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Francis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 10:40

Wat een grove fout zeg.

Beterschap met het kereltje.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns