Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Groninger meebreideken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Groninger meebreideken
    Posted: 01 November 2011 om 09:18

wie kan mij helpen en heeft de patronen van de groningermeebreideken voor mij nog ergens opgeslagen. kan ze op internet nergens meer vinden. en weet ook hoeveel wol/garen er in gaat zitten voor een tweepersoondeken?

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 09:24
zie net dat het bericht verkeerd staat, had bij gezocht gemoeten.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 10:02
Volgens mij is het nu een kooppatroon. Hoeveel wol je nodig hebt hangt af van welke wol en hoe breed je de deken maakt enz.
Was er ook aan begonnen, maar intussen is er zoveel leuks te doen. Maakt niet uit, de blokken en de wol blijven nog wel even liggen tot ik een oud omaatje ben. Dan maak ik de deken gewoon af.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 10:50
Eugenie ik stuur je straks een mailtje 
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 12:15

bedankt!!!

Ik wil hem graag maken van wibra wol(saskia) ongveer 10 bollen?

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 12:35

ik ben er ook mee bezig geweest.

maar voor een 2persoonsdeken red je het denk ik niet met 10 bollen.

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 12:52
Eugenie ik heb alle blokken opgeslagen, en ik zal ze even voor je opzoeken vanmiddag. Dan stuur ik ze naar je op.
Groetjes Teunie
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 13:18
inmiddels heb ik de blokken binnen, bedankt allemaal.

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 13:34
hoi eugenie

anders op de site van bussy bessy stonden er ook lapjes
voor het meebreideken

zou je als je tijd heb ze eventjes naar mij ook willen
mailen alvast bedankt op voor hand

ps .het heeft echt geen haast hoor ik heb projectjes henoeg
die ik moet afwerken
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2011 om 11:37
Ik ben een tijdje geleden ook op zoek gegaan naar de Groninger meebreideken maar kon hem nergens vinden. Als iemand zo lief zou willen zijn de patronen ook naar mij te mailen, dan zou ik superblij zijn.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.355 seconden.
Lang Yarns