Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvilt

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ina de ruyter View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: vilt
    Posted: 04 November 2007 om 14:04

Hallo allemaal

Ik ben blij verrast met wat ik hier allemaal vind ik ben voolal geïnteresseerd in de Leuke en grappige naaldvilt ideeën en de pompons. Ik wilde graag weten of je als je de naald bestel er ook wat beginners martiaal krijg en of er nog andere manieren zijn om van die leuke patroontjes kan vinden . Ik wil het graag gaan doen met mijn dachter 7 jaar denken jullie dat dit mogenlijk is en ook wilde ik graag gaan werken met de doodle loom en hier geld eigenlijk de zelfde vraag .  Hoe lang duur het als ik hier patroontjes en matrialen bestelt en kan ik dit ook in een gewone handwerk winkel ik hoop dat iemand miij verder wil helpen groetjes ina

inaderuyter
Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 04 November 2007 om 19:06

Hoi Ina, naaldvilten is leuk werk. Als je een naald bestelt heb je daarnaast nog wat basismateriaal nodig: een prikmat en wat verschillende kleuren wol. Verder zijn er boekjes te bestellen met patroontjes. Je kunt ook op internet naar ideeën zoeken. En verder is het een kwestie van vooral proberen. Hoe meer je doet hoe meer ervaring je krijgt en je gaat zien wat het doet als je prikt. Wat betreft je dochter: doe het wel samen, uit ervaring weet ik dat je nog wel eens met de naald in je vinger kan zitten en dat doet heel erg pijn vanwege de weerhaakjes die er aan zitten. Veel plezier.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns