poncho |
Reageer |
Autheur | |
Zonnetje
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 November 2011 om 09:34 |
Ben deze aan het breien maar snap niet hoe het vanaf
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb je ook een plaatje van de poncho of een link waar ik die kan zien??? Volgens mij ga je je werk delen voor armsgaten en in twee gedeeltes verderbreien . Het is mij niet helemaal duidelijk hoe het met die minderingen zit want na de deling heb je toch geen 6 merkdraden meer |
|
Zonnetje
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
|
het nummer is 110-20 |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het plaatje bekeken en het is me nu iets duidelijker .
Je deelt je werk in 2 delen ( ik ga als voorbeeld uit van de kleinste maat ) 23 steken op een hulpnaald .Dan de volgende 3x 46 =138 steken gewoon breien dan 2x 46 steken plus 23 plus de eerdere 23 steken van de hulpnaald bijelkaar zetten =ook 138 st =276 steken is voor en achterpand .Volgens mij moet je dan gewoon op 2 pennen gaan breien of heen en weer op je rondbreipen minderingen maken zoals aangegeven dus aan weeerszijde van je markeringen Totaal in deze pen 6 geminderd .Dan zit er niets anders op dan av terug te breien deze minderingen herhaal je zo vaak als op patroonaangegeven (aan de goede kant van het werk dus niet in de av pennen(. Na gewenste hoogte andere deel breien . Na weer gewenste hoogte gelijk aan andere deel alles op een pen(rondbreipen) zetten en weer in het rond gaan breien minderingen(bij markeringen) en strepen doorzetten . Volgens mij minder je dan in een pen 12 steken Ik kan er niets anders van maken |
|
Zonnetje
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |