Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vandaag een rot dag

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vandaag een rot dag
    Posted: 07 November 2011 om 10:19

Vandaag heeft mijn lichaam zich weer meester gemaakt over mijn doen en laten. Het wil gewoon niet mee, dus ben ik vandaag gekluisterd aan mijn bed. Dit is zo raar hoor hoe mijn lichaam aangeeft dat ik rust moet nemen en dat het gewoon weigert om te functioneren. Ik ga jullie proberen te beschrijven hoe dat aan voelt.

Ik wil iets gaan doen zeg maar bv aardappelen gaan schillen, maar mijn lichaam zegt dus neen, en als ik het dat dan toch wil gaan doen, dan is het net alsof ik in een dwangbuis zit en ik me los wil wrikken. En pijn dat dat doet, niet normaal. Tot sinds vandaag, had ik dus zulk een pijn enkel in mijn benen maar nu heb ik die pijn even goed in mijn handen als in mijn benen en dan kan je doen wat je wil, maar je moet gewoon stoppen en je er, letterlijk, bij neer leggen. Gelukkig moet mijn man pas deze namiddag gaan werken en kan hij al het voorbereiden werk doen voor het eten. Zo heeft hij de witte kool al afgekoopt en een witte saus gemaakt, dan moet ik die vanavond enkel opwarmen, de aardappeltjes geschild en het vleesbrood al klaar gemaakt. Zo moet ik de aardappeltjes enkel koken en het brood afbakken en hebben we toch een volwaardige maaltijd.

Ik had dat wel kunnen verwachten hoor, zo'n opstoot, want vorige week, met de meisjes thuis, is het toch drukker geweest als anders, en ik kan dat blijkbaar echt niet meer aan. Die drukte. Dus mijn man heeft mijn breiwerkje, m'n laptop en al de nodige spulletjes boven op mijn bed geïnstalleerd en ik lig vandaag gekluisterd op bed. Goed van mij dat ik beslist heb om die sjaal met ruffles, die Jips op het forum heeft geplaatst, met rondbreinaalden te breien, dat kan ik ook al liggend doen, en heb ik ook nog tv op de kamer. Dus als het niet meer lukt, kan ik me gewoon passief bezig houden met tv kijken. Iets wat ik helemaal niet leuk vind, maar dat vandaag jammer genoeg wel zal gebeuren, want ik heb zelf heel veel moeite om dit artikeltje aan te maken.

Maar ik ga niet zeuren en er toch proberen het beste van te maken.   Doordat ik dus aan bed gekluisterd ben, kan ik weer sneller iets van mijn 'to do' lijstje af vinken  en dat hebben we dan toch mooi mee genomen.

Ik wens jullie het allerbeste en hopelijk vinden jullie de tijd om toch wat creatief bezig te zijn. 

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 10:27

Ja heel vervelend als je lichaam niet meer aankan wat jij wilt. Dat ken ik, het kan heel frustrerend zijn. Maar ertegen vechten heeft geen zin, je kunt te erbeter aan overgeven maar af en toe toch blijven proberen iets te doen zodat het niet te vast gaat zitten. Gewoon alles in een veel rustiger stand en met veel pauzes doen.

Beterschap.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 10:31
Wat jammer dat het vandaag niet gaat.
Wens je sterkte en rommel maar wat aan met je laptop en tv, en misschien nog wat breien. Groetjes.
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 10:35

vervelend om te lezen dat je lichaam niet wil wat jij wil....maar doe vooral rustig aan en luister naar je lichaam. Hoop dat je nog een beetje plezier krijgt vandaag op dit forum en je breiwerkjes

beterschap

groetjes Karina
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 10:46
sterkte vandaag.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 10:56
Beterschap vandaag. 

Het lichaam als voertuig van de geest kan je maar beter te vriend houden. Wel fijn dat je in je bed nog met het breiwerk bezig kan gaan.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:09

Het verhaal wat je verteld is voor mij heel herkenbaar. Mijn vriendin heeft dat ook, maar zij ligt 24 uur per dag op bed! En het is een van de meest positieve mensen die ik ken. En dat vind ik toch zo knap.

Meid een dikke  en morgen weer een dag hoor. Wat lief dat je man je zo helpt.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:12
Heel veel beterschap en doe het rustig aan
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:18

maak er maar een rustige dag van

beetje computeren beetje breien misschien een dutje doen en wie weet voel je je morgen een stuk beter

beterschap!!

wat een lieve man om al die voorbereidingen te doen!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:35
Heel vervelend maar je moet er naar luisteren anders wordt het alleen maar erger probeer toch de dag een beetje positief door te komen beterschap

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 11:38
Balen dat je lichaam even niet meewerkt.

Goed van je dat je er het positieve in probeert te zien: dan wordt je to do list in ieder geval wat korter ;)
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 12:37

wat vervelend dat je wel heel graag wilt maar niet kunt.

maar wel heel goed dat je positief blijft al zal dat niet altijd heel makkelijk zijn.

heel veel sterkte vandaag en ik hoop voor je dat het morgen beter zal gaan.

Back to Top
jootje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jootje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 12:40

Wat naar zeg, maar geef je er aan over, en neem de  rust die je lichaam nodig heeft.

Veel sterkte!!!!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 12:48
Dat is balen zeg. Maar het is goed dat je naar je lichaam luistert, anders ben je vast nog veel verder van huis. Geniet ondanks alles dan maar van deze rust (rot) dag en dan hoop ik voor je dat je je morgen een ander mens voelt. Sterkte in ieder geval
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 15:05
Ik kan me er nauwelijks iets bij voorstellen, maar het lijkt me ontzettend naar. Heel veel sterkte!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 16:25
Ik vind dat heel naar ,hopelijk morgen een beetje beter veel sterkte
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 18:34
Als je lichaam niet wilt voel je je zo gevangen kan ik me voorstellen. Echt geen kant op kunnen moet ontzettend rot voor je zijn. Heel veel sterkte. En hopelijk knap je toch snel op. En dan rustig aan opstarten he. Anders lig je zo weer een dag. Sterkte met al dat rustig aan doen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 20:30
Lief bloemenvrouwke, heel veel sterkte en luister naar dat lijffie van je...NU ben jij aan de beurt om tot rust te komen allen is het balen dat je er zoveel pijn bij hebt..dikke knuffel!!! En groeten aan je lieve zorgzame man en meissies!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 20:35
Ach, ach, het valt allemaal niet mee hè.
Deze dag is nu al bijna om. Hopelijk kon je er jezelf een beetje door heen worstelen.
Morgen is weer een nieuwe dag en wie weet, lukt dan alles weer beter dan vandaag.
Doe in elk geval rustig aan en sterkte ermee.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 08:44
Lastig en frustrerend als je een lichaam hebt wat niet met je geest mee wil...helaas moet je je er toch aan over geven en vaak is het zo dat hoe eerder je dat doet hoe sneller het zich "herstelt"..... Hoop dat je dag noodgedwongen plat je toch goedd heeft gedaan en je je vandaag een stukje beter voelt en minder pijn hebt!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.289 seconden.
Lang Yarns