Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

boerenkool met worst

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: boerenkool met worst
    Posted: 07 November 2011 om 12:46

dit eten wij vanavond met als toetje vanillevla met stoofpeertjes

Mijn schoonouders kwamen gisteren middag met een doos vol stoofperen en boerenkool uit hun moestuin

ook had mijn schoonmoeder een appeltaart gemaakt ( die is op eén stuk na op)

ik ben er weer erg blij mee

heb gisterenochtend stoofperen gemaakt en ook weer jam gemaakt pruimenjam en aardbeien/frambozen/rode bessen jam

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 12:46

mmmlekker boerenkool.

daar is het echt weer voor.

Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 12:50
Eet smakelijk!!!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 12:51
Oeh, lekker! Ik houd van stoofperen.

Wij eten vanavond de restanten van de home-made rijst tafel van gisteren.
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 13:01
Is echt weer ook voor boerenkool heerlijk!!!!
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 14:04

heerlijk boerenkool...krijg er gelijk trek in
maar wij eten snijbonen met een balgehakt.

Ben niet gek op stoofperen maar ik heb wel een boom in de tuin staan dus genoeg stoofperen in de schuur...die ik regelmatig uitdeel  

groetjes Karina
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 14:07
heerlijk..............

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 15:19
ohhh het water loopt me in de mond, mjammjam. Stoofpeertjes heb ik hier ook liggen, die gaan deze week de pan in. Boerenkool heb ik vorige week gegeten, dat zijn voor mij de enige positieve dingen aan de winter 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 15:47
Toevallig had ik hutspot op de planning staan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 15:50

Ik heb gisteren ook stoofpeertjes gemaakt en daar eten we zo de restjes koud van op.

Wij eten bloemkool met saus, gekookte aardappelen en een boomstammetje. Chocoladevla/vanillevla of fruityoghurt toe

Mijn schoonvader heeft een volkstuin en wij eten vaak verse groente uit zijn tuin of verse appelmoes van de appels

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 16:01

Gisteren een grote krop andijvie en een paar kilo prei gekregen dus ik hoef vandaag en morgen niet na te denken.

Vanavond eten we dus gestoofde andijvie met aardappels en kipvinken en morgen prei met speklapjes, lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 16:09
vanmiddag al warm gegeten, dus nu brood, niet mijn lievelings-eten. Zitten jullie mij een beetje lekker te maken
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 16:29
Heerlijk... boerenkool. Op mijn verjaardag mocht ik altijd kiezen wat ik wou eten.. en dat was dus altijd boerenkool.. mmmmmmmmm
En stoofperen zijn altijd lekker.. het huis ruikt ook zo lekker als je dat klaar maakt.

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 10:51
Hmmm stoofperen, heerlijk! Boerenkool lust ik ook graag, maar stoofperen nog meer. Eigenlijk lust ik alles wel ha ha, ben een echte omnivoor .
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:08
Wat dachten jullie er van om een nieuw topic te openen:

Wat eten jullie vanavond?

Ik heb gelijk woord bij daad gevoegd en het topic aangemaakt. Vind het altijd wel leuk om te weten wat er bij een ander op tafel komt.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:23
Weet je wat ook lekker is.....wat gerookte spekjes bakken en die dan door de boerenkoolstamp,jammie!!!!!!!!!!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 12:08
Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Heerlijk... boerenkool. Op mijn verjaardag mocht ik altijd kiezen wat ik wou eten.. en dat was dus altijd boerenkool.. mmmmmmmmmEn stoofperen zijn altijd lekker.. het huis ruikt ook zo lekker als je dat klaar maakt.

Ik ook, kun je je voorstellen? Boerenkool op 24 december.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 12:55

Magtelt,ik denk dat je moeder daar misschien niet zo blij mee was,na al die kerstboodschappen om dan een pan boerenkool te maken. Ik heb van de week wel boerenkool gekocht maar ligt nu nog in de vriezer.

groetjes Frea.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 16:11

Sorry dames, maar dat slaat nog niet alles!

Ik ben 5 augustus jarig en mijn moeder moest altijd met 35 graden in Spanje in de caravan maken: ZUURKOOL STAMPPOT! Ze nam het altijd samen met de worst speciaal uit nederland mee voor mijn verjaardag

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 20:36
ha jips dsat hd mijn oudste zus ook die is eind aug jarig haha
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.309 seconden.
Lang Yarns