Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak patroon van phineas and ferb

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haak patroon van phineas and ferb
    Posted: 08 November 2011 om 12:40
wie van de hobbydozen kan me helpen aan een patroon van phineas and ferb heb wel al een vogelbekdier en een vogelbekdier spion patroon groeten Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 20:47
nog niet tegen gekomen, maar als je ze vind........ dan wil ik ze ook wel.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 23:22
liefs Annette
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 09:16
heb op de links gekeken zijn de patronen die ik zoek maar hoe krijg ik ze op mijn pc om uit te printen groeten Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:25
heb je een pm gestuurd.
liefs Annette
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 14:11
Heb ze ook al opgeslagen wat zijn ze leuk...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 16:46
Hier kan ik iemand hééél gelukkig mee maken. Bedankt!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 16:48
heb ook de vogelbekdierspion in het nederlands en een vogelbekdier in het engels in de aanbieding voor wie wil groeten Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Sonja Diane View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonja Diane Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 18:11
Ooooh, wat zijn ze leuk!
Volgens mij moet ik ook maar gaan leren haken.
Mijn dochter wilde deze al hebben, hahaha.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 19:38

Originally posted by francisca francisca wrote:

heb ook de vogelbekdierspion in het nederlands en een vogelbekdier in het engels in de aanbieding voor wie wil groeten Anne-Marie

Die kun je ook op mijn weblog vinden.

Edit: Sorry, volgens mij komt dit 'scherper' over dan mijn bedoeling was. Ik heb op mijn weblog een patroon van Perry staan, en omdat ik het leuk vind om een beetje eer van m'n werk te hebben, verwijs ik zoveel mogelijk mensen door .

Back to Top
thyvil View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thyvil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 10:02

Wie kan mij het vogelbekdier in het nederlands sturen. Phineas en Ferb ik alle bij al op geslagen. Maar met heb vogelbekdier erbij wordt het helemaal kompleet. Mijn zoontje is helemaal gek van deze serie.

Alvast bedankt. Birgitta

Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer everline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 14:35
Wat een super patronen Ik heb ze direct opgeslagen. Heel
erg bedankt voor de tip!!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2011 om 13:09
Originally posted by thyvil thyvil wrote:

Wie kan mij het vogelbekdier in het nederlands sturen. Phineas en Ferb ik alle bij al op geslagen. Maar met heb vogelbekdier erbij wordt het helemaal kompleet. Mijn zoontje is helemaal gek van deze serie.

Alvast bedankt. Birgitta

Kijk maar op mijn www.

Back to Top
thyvil View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thyvil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2011 om 14:02

carlaevelien, Heel erg bedankt voor je blog. Staan erg veel leuke dingen op. Zie alweer dat ik tijd tekort heb om dit allemaal te maken.

Groetjes Birgitta

Back to Top
creacarla View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creacarla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 13:20

Originally posted by francisca francisca wrote:

Anne-Marie,

zou je mij aub het patroon van Perry kunnen sturen? Mijn zoon van 10 doe ik hier een enorm plezier mee!

Gr

Carla

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 14:12
Ik rijg die patronen van Phinas en Ferb ook niet op mijn pc
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 16:16
creacarla perry komt er straks aan Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 16:36
Creacarla, voor Perry kun je ook op mijn blog kijken (kilik op www).
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 16:42
carlaevelien wist je www even niet anders had ik haar dircet naar je doorgestuurt groeten Anne-Marie ps is zo veel beter heeft ze toegang tot meer patronen
Anne-Marie
Back to Top
creacarla View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creacarla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2011 om 10:13

Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Creacarla, voor Perry kun je ook op mijn blog kijken (kilik op www).

CarlaEvelien, bedankt! Ik wil ook jouw Minion gaan maken. Hij is erg leuk!

Gr Carla

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns