Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

genieten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: genieten
    Posted: 10 November 2011 om 12:39

van het mooie weer. We hebben net heerlijk in de tuin gegeten, was hangt buiten, al in de tuin gewerkt en vanmiddag ga ik een stuk fietsen.

Hier kan ik echt van genieten. Hopelijk is het bij jullie ook van dat mooie weer

groetjes Karina
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 12:43

ja het is hier ook stralend weer .

Ga straks een eind met m,n loge hond een stuk in de duinen lopen .

Genieten

Back to Top
Roelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:06
Ja hier in het Westland ook prachtig, nu nog even op het werk, straks lekker een rondje op mijn haflinger, elke dag in november met dit weer is een cadeautje, veel plezier buiten op de fiets  en voor Mutti met de hond: zalig!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:10
Hier, in het noorden is het al drie dagen grijs, vandaag wel iets
minder dan gisteren. Jongste en ik moesten even op de fiets weg, zij
droeg voor het eerst haar muts, sjaal en wantjes, dat was echt wel
nodig.
Geniet er van!
Groet,

Yobsje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:26

het is hier koud en kil in overijssel. net met de klas van de middelste naar de kinderboerderij geweest. was niet echt een pretje maar wel gezellig.

nu lekker met een glas warme choco even opwarmen.

Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:35
hier is het ook echt grou koud en mistig helemaal niet lekker.
liefs Annette
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:51
Het is hier al driedagen grijs
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:53
Heb hetzelfde kou front als Esther. Dat is ook niet zo raar, want eigenlijk wonen we niet heel ver van elkaar af. Hier in Twente (Almelo) is het koud. Waterkoud... Al de hele week eigenlijk.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 14:45
Vandaag geen zon gezien, maar voor het weekend wordt weer zonnig weer voorspeld voor ons allemaal!!!
Wel mutsen en handschoenen opzoeken!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 14:51

Originally posted by pippie pippie wrote:

Vandaag geen zon gezien, maar voor het weekend wordt weer zonnig weer voorspeld voor ons allemaal!!!
Wel mutsen en handschoenen opzoeken!

schaatsen ook al uit het vet?

handschoenen liggen al klaar en kun je hier nu al op de fiets 's morgens aan hebben

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 15:11

Ik woon net als Roelien in het Westland,(waar woon jij?).Het is hier schitterend,zonnig,echt prachtig weer.

De hond loopt lekker in de tuin en mijn man heeft een middag vrij want wij moeten straks naar Barneveld,de kippen naar een tentoonstelling brengen.

Daar zal het wel ander weer zijn dan.

groetjes Frea

Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 16:29
Hier is het zelfs koud op kantoor...Met 2 gekken die hier
alle ramen wagenwijd open hebben gezet...
Verder erg mistig buiten heb nou niet het idee dat ik hier
iets aan mis...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 16:38
Hier is het ook grijs en mistig... en daar geniet ik juist zo van. Dat hoort voor mij bij dit jaargetijde. Zeker als het gaat schemeren geeft dat een mystieke sfeer. 
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 20:25

ik geloof dat wij hier in het westen geluk hebben gehad met de zon. Zag op het weerbericht over heel Nederland bewolking behalve dus in Zuid Holland. (Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam)

Wij hebben hier dus alvast een voorproefje gekregen van het lekkere weer wat hopelijk iedereen gaat krijgen dit weekend

groetjes Karina
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2011 om 09:18
Bij ons (Bommelerwaard) was het gisteren koud, grijs en mistig. Ik heb er niet zo veel last van gehad want ik was zelf ook een beetje mistig. Zo vreselijk verkouden, heb de hele dag als een natte vaatdoek op de bank gehangen, zelfs niet gebreid of gehaakt en dan is het echt mis met me, vandaag gaat het weer wat beter dus het komt wel weer goed.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2011 om 09:56
Hier in Belgie schijnt al gans de week de zon het is wel kouder geworden maar dat hoort erbij
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns