Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

harlekijn

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: harlekijn
    Posted: 17 November 2011 om 18:19
weet iemand of er een haakpatroon bestaat van een harlkijn. ik heb er eens 1 gemaakt van stof en wil er nu eentje gaan haken
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 18:29
Ik zal eens kijken in mijn oude getrouwe 3 suissesboekjes. Mag een pierrot ook of is dat echt heel wat anders?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 18:33
nee die niet hoor gewoon een harlekijn pierots vind ik niet mooi  alvasst bedankt 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 18:43
Wat is het verschil tussen een harlekijn en een pierrot? Voor mij zijn het allebei clowns. Groetjes, Lida
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 19:01
een harlekijn heeft zoon muts op met belletjes en een pierrot heeft zoon wit gezicht

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 19:41
Ik heb een gebreide harlekijn. De kleren zijn tegengesteld geblokt, ik denk dat dat harlekijns is, kleren ongelijk in spiegelbeeld. Pierrot is een zwartwitte zielepiet.

Ik heb ook een gehaakte harlekijn waarvan de armen bestaan uit tweekleurige rondjes die op elkaar geregen zijn. Dus als je zin hebt om een miljoen draadjes te gaan afhechten, wil ik wel even een scannetje maken.

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 19:45
Ach zooo!! Bedankt voor de uitleg. Het is inderdaad een Pierrot die zo zielig  naar de maan zit te staren. groetjes, Lida
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 20:28
het gaat eigenlijk om de muts dus stuur hem maaar als je wilt de armen pas ik wel aan 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 November 2011 om 21:00
Als het goed is, is hij je mailbox al ingebuiteld.

Voor de liefhebbers heb ik de brei- en de haakharlekijn gescand. Ik stuur hem aan de eerste paar vragers, verder mag hij dan doorgegeven worden, dus s.v.p. niet later naar mij pmmen of mailen, dat vind ik nooit prettig, vooral als het topic al een jaar oud is.

wat rozengeur.
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 13:21
carola heeft een site www.crea-me.nl daar staan ook jokers op met de muts die je bedoelt.Zijn heel duidelijke patronen.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 17:35
mag ik de gehaakte harlekijntjes van je ontvangen Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2011 om 18:37
bedankt magtelt voor de mooie patronen Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns