vraagje gehaakte deken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tineke 1960 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 November 2011 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 November 2011 om 14:46 |
Het gaaat over de gehaakte deken van Drops 131-52. Ik ben het patroon even aan het uitproberen, en nu kom ik bij de 5e tour waar ik 5 stk 2 l en 5 stk moet doen, daarna 3 stk in iedere L-lus maar maar er staat niet dat daar 2 L tussen moeten en die mis is voor mijn gevoel wel. lees ik het niet goed, of moeten ze er wel tussen Ik hoop dat iemand mij kan helpen Groet Tineke |
|
![]() |
|
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Tineke, Ik heb even gekeken en volgens mij hoeven er geen losse tussen. De laatste toer bestat (als ik op het plaatje kijk) echt alleen uit stokjes. De eerste twee losse die je haakt komen in de plaats van het eerste stokje zodat in alle kleine lussen (op de zijden) steeds 3 stokjes komen en in de grote lussen (op de hoeken) steeds 5 stokjes met twee lossen en 5 stokjes. Deze lossen komen dan precies op de koek uit waardoor er ook echt een knik komt op de hoek. Het is een mooie deken, veel haakplezier!! |
|
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
|
|
![]() |
|
Tineke 1960 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 November 2011 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dank je wel Mineke dan ga ik het gewoon zo doen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |