Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Magtelt dank je wel! :)

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Magtelt dank je wel! :)
    Posted: 18 September 2011 om 09:57

Bezoek zaterdag 26 november.

Het was weer een ontzettend gezellig middag en we hebben ons voor ons doen echt wel gedragen!

Het was megadruk in de stad en in de winkels kon je over de hoofden wel lopen. Logisch iedereen deed inkopen voor

Ik heb zelf ook nog wat gekocht van de lootjes.

Verder hebben we de Action leeggekocht en ons voor ons doen behoorlijk gedragen

Nu heeft Apeldoorn rust tot eind januari

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 10:00
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 10:08
 Dat klinkt leuk!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 10:10
Het was heel gezellig en het was weer rijke buit. Met de Kerstaankopen viel het mee, kleine doosjes met rode hartjes en sterretjes voor in de boom, elk één gekocht en de helft geruild. Helaas had Zeeman maar drie bollen Royal gemeleerd roze, maar we hebben nog twee Zeelieden in Apeldoorn, dus ik geef de moed niet op. Snoezige roze prulletjes bij Action, een kaart met knoopjes, kralen en andere frutsels, 65 centjes. Sjaals voor nog geen € 2, een kan je op 5 manieren dragen, ik zal de beschrijving aan mijn kast plakken. En een ruitjesschrift met kleine ruitjes, heel moeilijk aan te komen en ideaal om een klein brei- of haakpatroon nog eens in Jip en Janneke symbolen over te nemen.

Het was heerlijk weer, overigens.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 10:36

Nou, dan kan ik niet achterblijven.............eens even denken. Ik had de grootste buit bij Action:

-kauwgomrolletjes voor de jongens, kauwgom voor mama, windkracht 12 zuigsnoepjes voor mijn zusje, boxers (ondergoed) voor de jongens, een mooie zwarte vierkante sjaal met rode rozen voor 1,98, vitamines, echinea, enz. voor de herfst/wintermaanden, een leuk sinterklaas schetsblok (daar staan al dingen op voorgedrukt en kan je kind afkleuren of dingen op tekenen erg leuk voor 1,49), een aftelkalender voor 5 december (voor nog geen 50 cent!) en 2 zakken boefjesspeciulaasjes van sint en piet, 4 rollen sint inpakpapier en een doosje kerstkaarten voor mijn vriendin.

Bij Euroland had ik leuke lange naaispelden met zo'n mooie grote knop en dat was het wel zo'n beetje!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 10:51
hoi jips en magtelt

ik kan me jullie uistapje van gisteren best voorstellen
ik denk dat ik wat gemist heb,en vooral bij de bolletjes
wol ik had jullie graag bezig gezien in verband met het
aibaarfactor van de wol ja als je de keuze heb neem je
toch liever iets zacht

en alleen kijken met de oogjes en niet met de handen dat
doen we toch alleen als de kinderen er bij zijn maar
zonder de kindjes gebruiken we ook onze handen

en het centrum onveilig maken zal niet zo erg geweest
zijn zeker ,we zijn toch overal welkom als we met de
centjes zwieren   
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 11:15
Oeh, dat klinkt als een heel gezellige dag!
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 11:21
het klinkt als of jullie genoten hebben.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 11:38
Volgens mij hebben jullie een hele leuke dag gehad als ik het zo lees. Fijn ook dat jullie zo goed geslaagd zijn. En natuurlijk is het voor de ouders met kleine kinderen wel prettig dat jullie alle geluidsproducerende spullen hebben gecontroleerd . Je zou toch balen als je met iets thuis komt wat het op voorhand al niet doet
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 14:13
ik kan enkel zeggen, zo een dag zou er minstens 1 in elke week van het jaar moeten zijn


Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 14:20

Nou idd

Ik ga eens in de 6 à 8 weken op bezoek bij mijn ongeneeslijk zieke vriendin. En sinds ik Magtelt ken, combineer ik deze bezoeken omdat zij ook in Apeldoorn woont.

Mijn vriendin moet tussen de middag een paar uur slapen, anders houdt ze het niet vol. Ik ging dan altijd alleen de stad in en nu combineren Magtelt en ik het door samen de stad onveilig te maken

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 14:32
oh wat leuk om te lezen! Ik had jullie wel eens willen zien in die winkels.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 19:14
Het verslag is al om te genieten!!!
Heb niets op tv.-Gelderland gezien, dus
jullie komen er mee weg!
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 20:05

dat klinkt gezellig Jips en Magtelt

 

sterkte met je en voor je vriendin Jips....

Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 197
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2011 om 22:34

Leuk hoor met z'n beidjes op stap, en zo te lezen erg genoten, jullie lijken wel 2 ondeugende  tieners.

De energie van Jips, en de humor van Magtelt, een geslaagd duo!

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 10:40

Oef, wat klinkt dat allemaal leuk!!!!

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 11:46
Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2011 om 21:10
Zo te lezen hebben jullie het samen heel gezellig gehad.
Zoiets moet toch zeker kunnen, winkelen gecombineerd met wat pret maken.
Als zoiets goed bevalt, dan moeten jullie dit zeker vaker doen.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 10:34
Dat is fijn Jips dat je die 2 met zlkaar kan kombineren
Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 31 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 12:46

ook ik heb niks vernomen en ben jullie ook niet tegen gekomen hahaha

ja af en toe moet je het rit je maken van winkel naar winkel een probleem...

je komt altijd met meer thuis dan de bedoeling is en inderdaad het zijn kijk winkels

 

groetjes jose

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns