wanten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
annekee ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 November 2011 om 17:54 |
hallo, ik zou graag wanten willen breien op 4 naalden.wie kan mij daar bij helpen. of een patroon? dank u.
|
|
![]() |
|
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb wel een patroon van wanten op twee naalden
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
kijk eens op de site van Drops design Heel veel gratis patronen zitten vast wel wanten tussen |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb ook alleen voor 2 naalden.
Maar er zijn zoveel breibladen in omloop voor de winter, kijk daar eens in. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
In het breiboek van de Hema staan wanten op 4 nld ik geloof dat het kinderwanten waren,misschien heeft iemand het Hema boek Groeten Willy |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
de dropspatronen 135-41 131-34 126-3 126-5 worden op pennen zonder knop gebreid . Volgens mij allemaal rond |
|
![]() |
|
Keetje ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 76 |
google even op 'grolse wanten' dat is een prima basispatroon. groet keetje |
|
elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |